Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bytte handel - Måske køb

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle gode grafiker og logo amatører..

Så er det på tide jeg får lavet lidt om på mine logo'er - Jeg har nu fået en del slag over vores dårlige logo 

Det er de to logo'er som er på hverdagogfamilie.dk og tjnmarketing.dk . Ses bedst via linket i signaturen

Jeg har 2 forskag som jeg ønsker tilbud på via mail eller via Pm eller her på siden.

Nemmest via mail, da jeg altid ser det.

1: En bytte handel, jeg opsætter din reklame på forsiden af hverdagogfamilie.dk se tilbudet her http://www.amino.dk/forums/t/197001.aspx 

2: Vi betaler for det ! 

Det er for 2 logoer, og vi vil se eksempler før handlen er klar, da vi ikke ønsker 2 logo'er vi ikke kan bruge..

Håber en eller flere kan give et bud på det.

Venlig Hilsen

Tom Nielsen

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46621
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:25
Husk lige at selv byttehandler er via skat. De kan nok værdisættes rimeligt, men de har en værdi til indtægt (og udgift muligvis) begge veje skattemæssigt
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 15:36

Husk lige at selv byttehandler er via skat. De kan nok værdisættes rimeligt, men de har en værdi til indtægt (og udgift muligvis) begge veje skattemæssigt

Tak Cookie - 

Vores reklamebanner er til prisen 250kr (normalpris 1250) - så det er samme prisklasse tilbudet skal være for den der laver en byttehandel.

Men jeg er åben for tilbud mod betaling.

-- 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)