Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Al kritik af min nye shop modtages

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg tager gerne imod al mulig kritik! Jeg kan snuppe den og vil elske dig for det:)

Andre god råd om opstartsfasen af shop, markedsføringstrick og seo tips mv. tages ligesledes imod med kyshånd.

Pt. et dette en bibeskæftigelse ved siden af et fuldtidsjob, men det går rigtig godt og jeg håber på en dag, måske næste år at kunne leve af det, synes hele denne verden er så spændende:)

Det handler iøvrigt om: www.homegoal.dk 

På forhånd mange tak!

Venlig hilsen simon paulsen

Fra København
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:48

Jeg synes det ser udmærket ud. 

Jeg ville nok ændre baggrunden til en anden farve end hvid.. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:26

Hej Simon

Synes dit design er helt okay, så det er en fin start.

Kortikonerne øverst i højre hjørne er lige lovligt store nok og tager lidt for meget fokus. Lav dem lidt mindre.

En gæstebog i en webshop i 2013 er det ikke lidt oldschool? Jeg ville smide det væk.

Placeringer på søgefunktionen er lidt mærkelig. Få den til at stå med linje med indkøbskurven eller under den. Er det overhovedet nødvendigt med en søgefunktion, når du har så få produkter i webshoppen?

Når jeg fører musen hen over indkøbskurven er det ikke ligefrem det bedste farvevalg. Jeg ville få en designer til at lave det lidt pænere både hvad angår farvevalg og opsætning.

Da jeg klikkede på boksen "Mini til de små" forventede jeg, at jeg kom ind på en kategoriside, men der skete ingenting. Først efterfølgende lagde jeg mærke til, at det er banneret, der ændrer sig. De ligner måske hinanden for meget. Derudover synes jeg, at der er for meget tekst på bannerne. En mulighed kunne være at skrive dem op i bullet form også, så det er mere overskueligt.

En stor Facebook boks, der efter min mening kunne se bedre ud. Hvordan kan jeg din Facebook side? Jeg er tvunget til at klikke på "Synes godt om" uden mulighed for at se Facebook siden. Hvorfor ikke lave Facebook logoet og boksen "Find os på Facebook" til et link til din Facebook side?

Der er også et større hul mellem "Fri fragt" og Facebook boksen, i forhold til Facebook boksen og "Hvilken størrelse passer dig". Jeg er heller ikke vild med teksten på de to bokse "Fri fragt" og "Hvilken størrelse passer" dig. Synes det er svært at læse.

Jeg savner nogle oplysninger om virksomheden i bunden, hvor der står copyright. Virksomhedens navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse og cvr-nummer. Det skaber tryghed, så få det ind i bunden på alle sider.

Under åbningstider står "pr. tlf/mail". Hvor finder jeg telefonnummer og e-mail adresse henne? Det kunne også være en god idé at oplyse adresse og evt. et billede af værkstedet.

Jeg forstår ikke helt meningen med punktet "Konkurrence" i bunden.

På "Om os" siden står "Vi ønsker dig en god dag." Hvem er vi? Få et navn på. Hvis jeg ringer, hvem får jeg så fat i? Hvem står bag virksomheden? Få evt. et billede af dig eller medarbejdere ind også. Det skaber igen tryghed.

Jeg ville ændre "Her startede vi" til "Historien bag". Få et billede af dig ind også. Slet gerne "Alder: 25". Ingen grund til at skrive det...

Trykker jeg på "Rutevejledning" kommer jeg ind på en helt anden side. Er det ikke muligt at lave en underside på din shop og holde på den besøgende her?

Det er lidt "over-kill" med en filtreringsfunktion på kategorisiderne, når du har 4 produkter i én kategori. 

I indkøbskurven i højre side ville jeg lave én knap, der hedder "Indkøbskurv" og én, der hedder "Gå til kassen" i stedet for "Bestilling".

En afstemning er også lidt oldschool. 

I check-out-flowet ville jeg skære headeren og footeren væk, så du beholder kunden på denne side. Skær alt det overflødige væk.

Hvorfor beder du om telefonnummer?

Sender du til alle lande i verdenen? 

I toppen af siden står, at jeg kan betale med Mastercard, men nu kan jeg kun betale med PayPal, bankoverførsel og kontant ved afhentning? Det hænger ikke helt sammen for kunden.

Skriv en lille tekst under kommentar, hvor du skriver, hvad kunden kan skrive her.

Der er et eller andet galt under "Gennemse din bestilling", der gør, at jeg ikke kan se det helt. Siden skærer pludselig en del af priserne.

Jeg kan ingen steder se, hvor meget jeg skal betale i fragt. I check-out-flowet, hvis jeg har valgt Danmark, står fragten til 0,00 kr, så jeg går udfra, at du har gratis fragt? Skriv det på alle sider. Kunden kan være bange for at skulle betale 200-300 kr for at fragte en stort mål hjem til sig. Jeg kan heller ikke se, om du selv kører ordrerne ud, om du bruger Post Danmark eller et andet firma? Og hvor lang leveringstiden er?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)