Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du - eller har du været - affiliate partner his iTunes?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliate-Aminoer!

Er du, eller har du nogensinde været Affiliate-partner hos iTunes? Så kan du måske hjælpe mig med at besvare et spørgsmål.

Jeg har fået installeret et plug-in, der guider de besøgende på mit amerikanske Affiliate-website til den mest relevante Amazon-side (en amerikaner>.com, en englænder>.uk, en tysker>.de), og det fungerer. Og nu skal jeg finde ud af, hvordan jeg får den samme funktion som Affiliate-partner hos iTunes.

Er der nogen, der ved hvordan man sikrer dette? Ved nogen, om man skal oprette sig hos mere end én af iTunes fire Affiliate partnere?

Ser nemlig ud til, at LinkShare kun dækker USA, Canada og Mexico, og at man skal tilmelde sig Tradedoubler for også at kunne føre europæere til den rette iTunes Store? Eller ved du, om det fungerer anderledes?

Se deres Affiliate-program her: http://www.apple.com/itunes/affiliates/resources/documentation/itunes-app-store-affiliate-program.html

Jeg håber, at der er en, der er lidt klogere på området, end jeg er. Synes nogen gange, at det kan være lidt svært at tyde, hvordan det hele fungerer i praksis.

Sætter stor pris på al input!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber stadig på lidt input i forbindelse med mit første indlæg ang. hvorvidt man skal oprette sig hos både LinkShare og Tradedoubler for at hente indtjening både fra USA og Europa. Det er det logiske set ud fra deres Affiliate-netværk, men i teksten lægges der tilsyneladende op til, at man kun behøver at tilmelde sig et enkelt netværk?

1. Join an Affiliate Network: To start, determine which regional affiliate program area best matches the audience for your website or app. Next, visit one of the affiliate network sites using the links below and complete the online application. Please note that you will need to provide contact information as well as information about your site or app.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)