Hej Aminoer. Lige en kort intro, så har en makker og jeg knoklet os til en kontrakt med modetøjsfirmaet Brasaimara som hitter stort i Italien og Brasilien for tiden. Vi har lige fået tøjkollektionen online på Brasaimara.dk i sidste uge. Super lækkert! Men da det er et nyt Brand her i Norden, er det lidt svært at sælge via en webshop alene. Ganske enkelt fordi man ikke kender mærket endnu eller kan føle kvaliteten. Personligt, har vi store intentioner med Brasaimara, og satser på at kan udnytte vores kontrakt til fulde med ekspandering til resten af Skandinavien og Tyskland. Men vi tager lige et skridt af gangen. Vi vil heller ikke skyde os selv i foden. Det vi ønsker, er at høre om der er nogle her på Amino som har studeret vores tøjkollektion og nu sidder og tænker; "Dét der! Det vil se kanon godt ud i min butik! Dét kan jeg sagtens sælge!" Så lad os endelig høre om det er et Brand vi skal føre i din tøjbutik. Pt. bliver alt bestilt hjem på ordreniveau og skræddersyet i Italien efter de mål der oplyses via webshoppen. Dette vil selvfølgelig ikke være aktuelt i tøjbutikker. Om ikke andet vil vi altid sætte pris på god feedback som kan hjælpe os videre. De venligste hilsner Lasse Planitzer. |
Modetøjs-brand søger tøjbutikker i DK
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)