Hejsa Jeg er stor fan af De6Hatte og kunne godt tænke mig at høre (se) lignende indslag. Derfor er jeg på udkig efter at købe Dragons' Den eller Shark Tank, så jeg enten kan se dem som DVD eller blot få afsnittene over på mobilen og høre dem på farten i ørerne. Jeg har aldrig set nogle af shows'ene før, men jeg har efter hurtig research læst mig frem til, at Dragons' Den skulle være det bedste af de to. Så derfor vil jeg gerne høre dig, om du ved om afsnittene kan ses gratis på nettet et sted? (Begge serier har interesse, men Dragons' Den har første prioritet). Hvis de ikke kan ses gratis, ved du så hvor det er muligt at købe sig til adgang til samtlige afsnit? Jeg kan finde sæson 1 og 2 af Dragons' Den på Amazon, men der findes mange flere sæsoner. Ligeledes kan jeg købe dem over iTunes, men jeg er en Android mand. Men måske nogle af de store streamingstjenester udbyder? Håber på lidt hjælp. Tak :-) |
Dragons' Den og Shark Tank
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Du kan se mange af dem på youtube... Evt download dem som mp3. |
Tak for dit svar. Jeg ved godt at jeg kan se afsnittene der, men det er ikke helt dette jeg ønsker. Jeg ønsker en kvalitetsudbyder, forstået på denne måde, at jeg nemt kan få overblik over afsnittene - Eksempelvis ved at købe en DVD boks, streame fra en online udbyder eller downloade lydfilerne et sted? Håber du/I forstår hvad jeg søger. Jeg ønsker nemlig at se dem fra en ende til anden, hvis de altså lever op til mine forventninger :-) |
Hej Jeg har set de første 7 sæsoner af Dragons Den UK på youtube og mangler lige et par sæsoner mere... Ellers kan du få et oversigt over afsnit på Wikipedia ved søge efter Dragons Den UK Håber det kan bruges |
Okay, mange tak for svar. Så det vil faktisk sige, at jeg kan se samtlige afsnit på Youtube? :-) |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)