Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny butik.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at åbne en ny butik. Jeg har pengene klar, men tingene til butikken er ikke klar endnu.

Jeg har to slags butikker jeg kunne tænke mig at åbne. En slik butik og en tøj butik.

Jeg har 2 butikker der venter på at jeg underskriver en leje aftale, men det vil jeg ikke gøre før jeg har alt på plads.

Jeg har næsten alt klar til slik butikken, men der mangler pynt og skiltning som skal på plads, er der nogen der kender et godt firma der sælger pynt og kan lave gode skilte til en rimmelig pris?

Med hensyn til tøj butikken, så skal det være til både mænd og kvinder/drenge og piger. Det skal være kvalitets mærker, som: Diesel, Modstrøm, Levis, Humor og alle de kendte og sælgende mærker, accesories, sko osv. Er der et godt engros firma der levere dette? Privat kan jeg også samarbejde med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen til Amino

Jeg vil anbefale, at du laver en ny tråd, hvor du efterspørger et firma, der sælger pynt og laver skilter. Prøv også at uddybe nærmere, hvilket slags pynt og skilte, du skal bruge. Lav også en god og sigende overskrift, så er chancen større for, at du får et godt svar.

Lav så en ny tråd, hvor du efterspørger leverandører/grossister af de ønskede mærker. Skriv igen en god og sigende overskrift.

Held og lykke med din butikker :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)