Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg og distribution af software

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender en IT-virksomhed der netop har udviklet et stykke software, der kan bruges af andre virksomheder (jeg kan ikke fortælle mere om det pt.).
Det potentielle marked er globalt.

Er der nogen der har erfaring med hvordan man laver aftaler med distributører (og evt. anbefaling af distributører), hvordan man styrer licenser, salgskanal, etc.?

Nogen gode ideer?

Tak for det!

Mvh.
Thomas :)

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 12:51

Nogen?

Mvh.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:45

Du kan jo evt. prøve at høre Over-Amino'en Thorborg... Han ejer jo en del af Spamfighter, der vidst har haft samme udfordringer.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:06

Hej Thomas.

Bare et godt råd:

Grunden til at du ikke får noget retur er fordi du selv er meget lidt konkret.

Det lader til, at forespørgslen ikke engang handler om dine egne udfordringer: "Jeg kender en IT-virksomhed".

Dvs. vi skal til at tale om nogen, der slet ikke er "til stede".

Og da du "ikke fortælle mere om det pt", så er debatten jo lukket før den er åbnet.

Selv om vi er nogle, der godt kan lide at svare herinde, så skal der være lidt mere "kød" på tingene for at "trigge" et svar.

Håber du kan bruge det til noget Wink

Venlig hilsen, Christian

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:41

Hej Thomas.

For at kunne hjælpe er det nødvendigt med flere informationer om hvad det er for et produkt, generelt yderligere oplysninger, jeg har solgt til IT distributører tidligere og ved hvordan de arbejder.

Men, også en rigtig god ide at tage fat i MARTIN, han lever jo i den verden :-)

Hilsen, Claus Ovesen
Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 17:49

Hej

Tak for svarene! Ja, jeg ved godt at det er lidt sparsomt med info, men I ved hvordan det er, man vil ofte gerne holde kortene lidt til kroppen. Det er selvfølgelig en balancegang.

Det er som sagt en softwareløsning der henvender sig til virksomheder, og virksomheden er nok interesseret i at sælge via en distributørkanal.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)