Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen her der har erfaring med affiliate marketing (altså promovering af andre folks produkter), og er det noget der er nogen der tjener penge på her?

Mvh.
Thomas :)

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 11:07

Jeg tænker her på websites faktisk kun dedikeret til at sælge et produkt, og ikke reklamer på et 'almindeligt' website.

Mvh.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:08

Ja og ja :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 12:08

JA og JA i allerhøjeste grad.Stick out tongue 

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 14:20

Fantastisk! Er det noget I kan uddybe (gerne via en privat meddelelse hvis det er)?

Virker som om der er muligheder, men har bare svært ved at samle trådende lidt. Nogle gode ideer eller forslag til hvordan man kommer igang?

Har netop købt "Autopilot Profits" men savner stadig noget til at samle det, så jeg kan komme igang, altså en konkret trin-for-trin plan.

Hvordan med trafikskabelse på disse sider, er det ok at gøre det via adwords eller hvordan?

Kan I give nogle eksempler på hvad 'almindelige' personer (i Danmark) tjener på dette?

Mvh.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:07

Jeg ved ikke hvor dygtig du er til at lave hjemmesider, men hvis du er helt på bar bund, så vil anbefale noget som hedder "Sitesell", som jeg brugte til at starte med, da jeg lavede hjemmesider søgemaskineoptimeret til at tjene penge med... Konceptet går i sin enkelthed ud på at lave en masse godt indhold, som baserer sig på nogle søgeord som man lærer at finde... dvs. nogle søgeord som der ikke er meget konkurrence for, så du får en masse "gratis" besøgende på dit website...

Det skal siges, at det er på engelsk, og koster selvfølgelig et årligt beløb... men jeg synes det var pengene værd i længden... og en sidste ting, så vil jeg få procenter hvis du benytter dig af mit link....  
I linket kan du downloade en gratis Affiliate Master Ebook, som kan lære dig det alle de basale ting om affiliate begrebet... så du behøver bruge penge, men jeg vil anbefale at du downloader den ebook og læser...

(affiliate link) http://kongepoker.dk/affiliatemaster.html

Jeg besvarer gerne dine spørgsmål omkring det hvis du overvejer det.... (og nej, der er ikke noget MLM i dette ;-) )

Mvh Brian

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:08

hov... det koster ikke penge at downloade ebook'en skulle der stå....

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 17:43

Hej Brian

Tak for det! Jeg vil lige se på bogen.

Jeg har rimelig meget erfaring med websites, men kan selvfølgelig altid lære noget.

Du behøver ikke at svare, men er det noget du har overskud på, det her med affiliate marketing?

Kan du give et par tips til at komme igang, hvis jeg sender en privat besked?

Mvh.

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 19:45

Hvad er iøvrigt jeres erfaring mht. domæner? Er det bedst at have et separat website til hvert produkt, eller er det ligeså godt eller bedre at have dem på domæne.com/produkt1, domæne.com/produkt2, etc.?

Mvh.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:38

Jeg ville nøjes med at have eet domæne og så undersider til de forskellige tilbud - med mindre der er tale om vidt forskellige produkter.

Hvis du bliver en smule mere konkret er det nok nemmere at hjælpe :-)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)