Jeg ved ikke hvor dygtig du er til at lave hjemmesider, men hvis du er helt på bar bund, så vil anbefale noget som hedder "Sitesell", som jeg brugte til at starte med, da jeg lavede hjemmesider søgemaskineoptimeret til at tjene penge med... Konceptet går i sin enkelthed ud på at lave en masse godt indhold, som baserer sig på nogle søgeord som man lærer at finde... dvs. nogle søgeord som der ikke er meget konkurrence for, så du får en masse "gratis" besøgende på dit website...
Det skal siges, at det er på engelsk, og koster selvfølgelig et årligt beløb... men jeg synes det var pengene værd i længden... og en sidste ting, så vil jeg få procenter hvis du benytter dig af mit link....
I linket kan du downloade en gratis Affiliate Master Ebook, som kan lære dig det alle de basale ting om affiliate begrebet... så du behøver bruge penge, men jeg vil anbefale at du downloader den ebook og læser...
(affiliate link) http://kongepoker.dk/affiliatemaster.html
Jeg besvarer gerne dine spørgsmål omkring det hvis du overvejer det.... (og nej, der er ikke noget MLM i dette ;-) )
Mvh Brian