Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videresalg og ompakning af varer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  ikkenogetednu.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag

Jeg er ved at starte en hjemmeside op med støb-selv-materialer til hobbybrug, f.eks. rollespil og lystfiskeri.

Sagen er så den at jeg har fundet en god importør af silikone, men som kun leverer i store fem og ti kilos beholdere, og så er spørgsmålet om jeg selv må begynde at hælde det om i mindre beholdere?

(det er nemlig meget sjældent at man bestiller mere end max 2 kg ad gangen)

Og så lige en anden ting, må jeg dække fjerne producentens navn/logo, og sætte mit eget firmas navn på indpakningerne?
Selvfølgelig med en etiket om hvad det indeholder, korrekt anvendelse osv.

På forhånd tak for hjælpen 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:14

JonUK:

Goddag

Jeg er ved at starte en hjemmeside op med støb-selv-materialer til hobbybrug, f.eks. rollespil og lystfiskeri.

Sagen er så den at jeg har fundet en god importør af silikone, men som kun leverer i store fem og ti kilos beholdere, og så er spørgsmålet om jeg selv må begynde at hælde det om i mindre beholdere?

(det er nemlig meget sjældent at man bestiller mere end max 2 kg ad gangen)

Og så lige en anden ting, må jeg dække fjerne producentens navn/logo, og sætte mit eget firmas navn på indpakningerne?
Selvfølgelig med en etiket om hvad det indeholder, korrekt anvendelse osv.

Er det ikke lige til at tage kontakt med ham ?

Så kan du evt. få en forhandling hjem hos ham ?

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  ikkenogetednu.dk Skrevet kl. 07:11

Jeg har hørt importøren om han havde mulighed for at pakke det, eller evt. købe mindre pakninger, som jeg så kunne aftage, men da importøren får materialet fra et firma der normalt kun leverer til industri, kan han ikke skaffe det hjem i mindre pakninger end 5 kg... og så opefter.

Men lad os så sige at jeg kan vidersælge de store pakninger, uden at pakke dem om, 
må jer erstatte eller overdække den oprindelige etiket, med min egen?

Jeg mener at have læst engang at man gerne måtte dække den gamle etiket, men man måtte ikke fjerne den, er der ngoet om det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)