Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

#Gameday Aab - Brøndby

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Brøndby har brug for en tur i 1. Div for at kunne rejse sig for alvor. Ligesom Juventus har rejst sig efter deres tur ned. Selvom jeg de blågul, håber jeg på vi kommer ned og vende.

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Thomsen:

Brøndby har brug for en tur i 1. Div for at kunne rejse sig for alvor. Ligesom Juventus har rejst sig efter deres tur ned. Selvom jeg de blågul, håber jeg på vi kommer ned og vende.

- Det er også lidt det jeg tænker over Lars - og at det er det Brøndby har brug for.

Der sker ikke og en dejt, hvis Brøndby ovelever.
1) De har og får stadig kæmpe problemer med at finde investore og sponsore, 2) Som man ser allerede nu, og fornuftigt set af Auri/Faxe/Måske Bjur, at man allerede køre en del unge ind på førsteholdet, og får dem spillet godt sammen og rustet til at kunne klar 1. Division 3) Kvaliteten af de unge er overraskende god, hvor man må forvente at der ryger en del højt og ufortjent i lønninger (Tænker bl.a. på en Jan K, Anders Randrup, Stryger (desværre) og Romme.
4) Uanset om de rykker ned (7-9-13) eller ej, så håber at de for alt i verden får ryttet op i den gang rod der er i kollisen (Også som Juventus gjorde)

Når jeg siger det er dyrt for superligaen, at eventuelt at miste Brøndby, så tænker jeg bl.a. på TV-seer tal og branding ikke mindst.

Det lyder mærkeligt for mange, at jeg blandt mange andre der ikke kommer fra Brøndby, eller bor der omkring, alligevel holder med dem (Her har de b.l.a. været fremragende til at brande og markedsføre sig)

Dernæst skal det nævnes, som der også blev nævnt i Fodbold Uden Filter, at man efterhånden ikke kan undgå at se eller høre Brøndby fans rundt omkring i alle danske byer.

Sidst men ikke mindst skal TV-seer tallet nævnes, som må siges at være overraskende positivt, i forhold til modgangen - Brøndby er i top 3 denne sæson af den mest seete klub på TV, som bl.a. dækker TV3+, TV3sport1 og Canal9.
Tvivler stærkt på, at hold som FCK, Nordsjælland, OB, AGF og Aab kan trække det op gennemsnitsmæssigt! 

At man siger at Superligaen sagtens kan undvære Brøndby i et år eller måske to, mener jeg er langt ude i hampen, og beviser i følge mine teorier, at man bare hader for at hade! - Og det synes jeg er latterligt!

God aften til alle derude.

/Nils

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:05

Nils Pedersen:
Brøndby er i top 3 denne sæson af den mest seete klub på TV, som bl.a. dækker TV3+, TV3sport1 og Canal9.

Sgu da klart...

1. Bif-fans gideri ikke tage på stadion (for dovne)

2. Jeg ser bif på tv, for at se dem tabe - og kender andre fck fans som gør :D 

Nils Pedersen:
At man siger at Superligaen sagtens kan undvære Brøndby i et år eller måske to, mener jeg er langt ude i hampen, og beviser i følge mine teorier, at man bare hader for at hade!

Tro mig det kan de fleste fck fans... vi hader dem...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:10

Nils Pedersen:
Sidst men ikke mindst skal TV-seer tallet nævnes, som må siges at være overraskende positivt, i forhold til modgangen - Brøndby er i top 3 denne sæson af den mest seete klub på TV, som bl.a. dækker TV3+, TV3sport1 og Canal9.

Tror nok at økonomichefen derude, hellere så at de så kampen på stadion :o)

Klubben er gennemrådden af folk der hænger fast i fortiden. Jeg anerkender til fulde at de har gjort det godt, men det er vist ved at være et stykke tid siden de sidst har vist noget. 8 år, hvis jeg ikke husker helt galt. Der skal helt nye folk på stort set alle pladser i ledelsen, den sportslige sektor og i selve spillertruppen, hvis de skal have en chance for at vende det for good. 100 mio kr. (eller ca. det halve af hvad Kasi Jesper har lagt, uden at det har gjort nogen forskel), fra aktieemissionen, har jeg meget svært ved at tro på ændrer ret meget. Og at man igen snakker om en top-6 placering i næste sæson siger mig at:

1. Det ikke er gået op for dem at nedrykning er en meget reel mulighe

2. De lever i en virkelighed, der er meget fjern fra hvad vi andre oplever.

Målet inden denne sæson var også top-6, og alle der har fulgt Brøndby trak bare på smilebåndet af den udmelding. En klub der med nød og næppe klarede en 9. plads sæsonen før, hvor 2 af de 3 hold under dem var utroligt ringe Lyngby og HB Køge. Ingen penge til forstærkninger, og to, på pairet, stærke oprykkere. Hvordan havde de på nogen som helst måde forestillet sig, at de henover sommerpausen skulle blive et top-6 hold?

Og nu kommer de med samme tåbelige udtalelser igen.. Ja, jeg forstår det ærligt talt ikke.

Men ok, måske er top-6 slet ikke umuligt, Det bliver bare ikke i Superligaen, men det er langt fra usandsynligt at den ikke står på Superliga fodbold næste sæson. Tværtimod. Og top-6 i 1. division, det tror selv jeg på at de kan klare :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43

Enig @igang!

Og et fedt kunstruktivt indlæg!

Jeg tror der er mange der blev overraskede og grinte - både over Brøndby's, men så sandelig også andres hold's udmeldinger om slutplaceringer.

Se ekemspelvis AGF (Ikke for at håne, men jeg bliver altså nødt til at grine NOK engang), Horsens, der normalt ellers plejer at være et formstærkt hold, og sidst men ikke mindst er OB'erne jo faldet helt fra hinanden.

Denne sæson har der ikke været en eneste forskel på top og bund - set på tabellen, og iht. hvor tæt det er.
- Det er jo historisk tæt i år.

PS: Økonomichefen, Bestyrrelsen og den sportslige ledelse skulle have sparket, allerede efter Michael Laudrup - Men desværre gik det ikke sådan Sad

Til dine terorier:

1) Mikkel Thygesen har bl.a. fortalt hvor hårdt det har været, med mange søvnløse nætter og under det hårde pres. - Hvor han bl.a. også nævner øvrige spillere, der har haft det på samme måde som ham.
- Så på den led tror jeg virkelig på, at i hvertfald spillerne, har haft en idé eller haft sådan længe, med at det var nedad i tabellen man skulle se, men for alt i verden, undgå nedrykning.

2) Er helt enig i at de lever i en anden verden. "Højt at flyve dybt at falde" - Der har været adskillge underlige og decideret idiotiske udmeldinger, både fra ledelsen og trænerstaben.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)