|
|
Jeg har også købt i spar nord.. Det kan altså bare ikke anbefales :)
Debat
|
|
|
Jeg har også købt i spar nord.. Det kan altså bare ikke anbefales :) |
|
Det går rigtig dårligt ikke fordi mit afkast ligger på -0,2 det kunne jeg endda leve med... Men fordi min mor lige nu har et afkast på 1,2. Jeg plejer ellers aldrig at få mails fra hende men pt. er der 5-6 håne mails bare i går :-) Men det er jo det der er sjovt ved det. Nu har jeg smidt 100.000 i sjælsø gruppen der kommer med regnskab snart. Så må vi jo se om de kan noget. Mvh
Jesper |
|
Jeg er også med... Ligger pt. på en noget overraskende 7 plads :)
Peder aka Zaros |
|
Ved mig, under handler står der bare
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hej Martin - det er fordi børsen er lukket, så du har bestilt dine aktier. Du får dem så til den gennemsnitspris der er opnået i dag. |
|
Jamen som du kan se ud fra overstående var det nogle bestillinger jeg lavede i går, burde de så ikke være gået i gennem her til morgen ? |
|
helt utroligt ligger jeg på plus lige nu :) lå på -0,8 på første dagen, men pludselig var jeg oppe på +3,2% idag har satset på en rimelig bred portefølje som lige nu og her er: coloplast D/S norden DSV FLsmidth NKT holding parken |
Nej, men her til aften burde de være gået igennem. Eksempel: Hvis du bestiller nu, hvor børsen er lukket, så får du dine aktier til gennemsnitskursen i morgen, når børsen lukker. Det kan så godt være, at du først kan se handlen i overmorgen. |