Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis web-kursus i Odense

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg afholder hands-on kursus i udvikling af hjemmesider med Sitemagic CMS, i Odense d. 13. Juli kl 10:00.
Det er gratis at deltage (max 25 pladser), og jeg byder på både morgenmad og middagsmad.

Kurset er særligt for folk der beskæftiger sig med udvikling af hjemmesider, og som således har kendskab til HTML, CSS og eventuelt PHP. Men der er reelt ingen adgangskrav, så hvis du er nysgerrig, så tilmeld dig endelig.

Vi starter ud med en præsentation af Sitemagic CMS - Hvad er det, hvordan adskiller det sig fra andre CMS-systemer, hvordan virker det, og hvordan installeres det.

På kurset lærer vi at udvikle unikke design-skabeloner (templates / webdesigns) i HTML/CSS til Sitemagic CMS. Så hvis du skal i gang med en ny hjemmeside, kunne dette være en oplagt mulighed for at få taget hul på projektet.

Vi kigger også på hvordan vi tilføjer og udvikler yderligere funktionalitet vha. såkaldte eksterne moduler og udvidelser (sidstnævnte kræver kendskab til PHP).

Kurset er af typen "hands-on" - kursisterne sidder altså og arbejder med på deres egen hjemmeside under kurset, og har således mulighed for at tage resultatet med hjem og arbejde videre på projektet.

Rent indholdsmæssigt bliver det spændende, men jeg forventer at det bliver lige så hyggeligt, som det bliver lærerigt. Der vil formentlig også være mulighed for at netværke med andre iværksættere.

Jeg håber det har interesse, og glæder mig meget til at møde nogle af Jer i dejlige Odense.

Venlige hilsner
Jimmy Thomsen 

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 22:14

Jeg vil gerne være med, min mail er lucca@freemedia.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:16

Hej Lucca.

Fantastisk! Vil du være flink at udfylde tilmeldingsformularen på http://sitemagic.org/Kursus.html ? Så kommer du "rigtigt" ind i kartoteket :)

Glæder mig til at se dig :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:07

Bemærk: Arrangementet afholdes d. 13. Juli. Ikke måneden før, som jeg fejlagtigt har skrevet her på Amino. Jeg har kontaktet Amino support i håb om at få fejlen rettet i hoved-indlægget, som jeg ikke længere selv kan rette i. På kursus-siden står datoen rigtigt.

Kom frisk, jeg håber at se en masse af Jer. Del gerne til venner og bekendte :)

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 15:09

Er der ingen alderskrav? 

Jeg er 17 år og har lige tilmeldt mig :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 15:15

Hej Daniel.

Tak for tilmeldingen, den er modtaget :)
Der er ikke alderskrav til kurset. Alle er velkomne :)

Venligst
Jimmy 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 17:48

Hvad med computer skal man selv have med?

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Fra  Vilogo Skrevet kl. 17:55

Jeg er 12 og og vil gerne med men har kun pc skal selvfølgelig lige have styr på det med mine forældre:D Skal dog siges jeg ikke har det store kendskab til det men er gået igang med 3 bøger om web design så mon ikke jeg har lært noget til den tid;)
Det lyder vildt spændende:-)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Vilde.

Du er meget velkommen til at komme med. Men vær klar over, at det nok bliver lidt tungt for dig, hvis du ikke har rimelig erfaring med HTML og CSS. Men du kan jo følge med så godt du kan, og hvis der er emner der begynder at drille, kan du altid arbejde videre med nogle af de ting vi arbejdede med i starten.

Det lyder som en rigtig god idé, at kigge lidt i nogle bøger inden kurset. Men uanset hvad, er jeg sikker på at du kan lære en masse :)

Ja, du skal selv have en bærbar computer med der kan gå på nettet med WiFi eller Mobilt Bredbånd.

Når du har fået lov af dine forældre, så tilmelder du dig bare på kursus-siden.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Fra  Vilogo Skrevet kl. 08:58

Kommer i til at bruge nogen specielle programmer jeg sjmkal installere inden?:)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)