Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mary Kay

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender firmaet Mary Kay? Og ved om det er Network Marketing, og evt. har lidt baggrundshistorie?

Min kärestes venindes veninde (mener at det er korrekt Confused) er noget forhandler for dem, og deres hudplejeproukter skulle have hjulpet min kärestes veninde rigtig meget, derfor er jeg int. i at höre mere om firmaet nu hvor vi er blevet enige om at jeg skal foräre lidt Mary Kay produkter til käresten.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart er det nyt for mig at Mary Kay er repræsenteret i Danmark - men skulle nu heller ikke være noget problem i at købe hos svensk forhandler - og så få det leveret i Danmark. Mary Kay er jo et af de solide "gamle" amerikanske selskaber, som ihvertfald på hjemmemarkedet er solide og respekteret. Dog fremstår deres produkter ikke mere eller mindre eksklusive/bedre end så mange andre; Mary Kay er blot en af de store og etablerede spillere indenfor hudpleje, make-up m.m.

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 13:36

Tak for svaret.

Leveringsmässigt er der ikke noget problem, da det skal sendes til Helsingborg.

Ved Du hvor langt tid det firmaet har eksisteret, og om det altid har väret baseret på Network Marketing?

Jeg tror at jeg vil afpröve deres produkter ift. Ole Henriksens (min personlige favorit) - og Matas produter, for at se hvordan kvaliteten er :)

Endnu engang tak for svaret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37

Hei

Jeg er frittstående hudpleiekonsulent hos Mary Kay (i Norge) og kan fortelle litt om Mary Kay. Det ble startet i USA i 1963 av Mary Kay Ash, og er i dag ett av USA`s største selskaper. Det vokser på verdensbasis og har pr i dag over 1,7  frittstående hudpleiekonsulenter i over 30 land. MK selger alt av hudpleie- og makeup produkter. Mary Kay gir også mye penger av sin omsetning til forskning på kvinnersykdommer, og hjelper kvinner som er utsatt for vold, og bla Rikshospitalet i Norge mottar støtte for sitt forskningsprosjekt på kreftsykdommer som rammer kvinner.

Mary Kay-produkter selges kun gjennom frittstående hudpleiekonsulenter og er derfor ikke å få kjøpt i butikker, parfymerier, taxfree etc. Mary Kay bruker ikke en krone på markedsføring, men produktene blir kjent ved at frittstående hudpleiekonsulenter holder kostnadsfrie informative hudpleiekursus og viser sine produkter på denne måten. Dette gjør også at kunder får personlig oppfølging og personlig service, og får skreddersydd sin egen hudpleieserie. Dette gjør også at kvinner verden over har et arbeide å gå til. I tillegg er Mary Kay de mest solgte hudpleieproduktene i USA for 14.e året på rad, og har også en 100% fornøydhetsgaranti, så skulle kunden være misfornøyd med et produkt er det fullt mulig å bytte i et annet produkt.

<>Er det noen spesielle produkter du er interessert i til din kjæreste? Hvis du ønsker må du gjerne se min webshop for produkter.. www.henriette.roka-aardal.marykaynorway.no

<>Ha en flott dag!

<>mvh

<>Henriette Roka-Aardal

<>Frittstående Hudpleiekonsulent i Mary Kay, Norge.<>

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:00
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)