Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CitizenVPN har fået helt ny webside, hvad syntes i?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  CitizenVPN.com (Skytte Media ApS) Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle, Her er lige take 2. Jeg postede denne i går men den blev ret hurtigt slettet fordi jeg inkluderede en rabatkode som tak for hjælpen, men det er åbenbart strengt forbudt så her er den igen men uden rabatkode. Jeg har udviklet og driver CitizenVPN.com som er en VPN service til almindelige forbrugere.

Med VPN får du en sikker krypteret internetforbindelse med en IP adresse i et andet land (Danmark, UK, USA). Du opnår at åbne op for spærrede/blokerede sites (f.eks. kan man se DR web tv fra udlandet selvom det normalt er blokeret), din internetforbindelse bliver sikret med stærk kryptering så du undgår angreb gennem usikre WiFi hotspots og dit privatliv bliver beskyttet idet ingen kan spore din aktivitet.

Vi har været igang i over 2 år med mange glade brugere og har nu fået helt ny webside og vil meget gerne høre ris&ros omkring den.

Bemærk at undersidene 'Fjern Blokeringer', 'Sikre din Forbindelse' og 'Beskyt dit Privatliv' skal laves til egentlige 'landing pages', i må meget gerne komme med ris/ros til dem også men de bliver ændret alligevel på et tidspunkt. Hvis nogen kan komme med et godt tilbud til at lave dem til nogle knaldgode verdensklasse landingpages så send mig gerne en pm eller kontakt mig på tobias@citizenvpn.com (inkluder gerne priser). Ser frem til at høre hvad i syntes, både om designet og også brugervenligheden.  Er der noget du ikke forstår? Er det tydeligt hvor man skal klikke for at komme videre? Mvh. Tobias
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)