Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering...!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans.

Efter hvad jeg har fået oplyst kan man godt søge både op til de 50% (artikel 33) PLUS Mål2 midler, men så bliver det vist nok en smule kompliceret...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:47
Dato: 1/15/2006 5:55:00 PM Forfatter: Erik Asnyg

Efter hvad jeg har fået oplyst kan man godt søge både op til de 50% (artikel 33) PLUS Mål2 midler, men så bliver det vist nok en smule kompliceret...

Så er du fejlinformeret.
I artikel33 vejledningen finder du blandt meget andet:

Der kan ikke ydes tilskud til:

• Udgifter hvortil der er ydet tilskud fra andre EU-medfinansierede støtteordninger.

mvh Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47

Hej,

Lyde som et knadlhamrende spændende projekt!!

Hvad med at tale med banken, om at de får pant i de varer som du indkøber ? De bliver ve lmere værd i takt med at du producerer ? Bedre sikkerhed kan de næsten ikke forlange.

Hvis du kan få solgt "dele" af dit projekt, kan du evt. også belåne dine fakturaer... Tal med en regnskabskyndig eller sin revisor.

/Ole
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:51
Dato: 1/15/2006 1:56:50 PM Forfatter: Jan H. Andersen

<suk> Vi har godt nok mange absurde støtteordninger...

Ja der er da nogle af ordningerne, der er lettere at fatte end andre, men de fleste har jo et formål at opfylde.
"Diversificering på jordbrugsområdet", som det aktuelle underpunkt hedder har til formål at hjælpe landbrugere, som har svært ved at fastholde en fornuftig indkomst på landbruget alene til at skaffe sig supplerende indtægter ved at drive andre typer erhverv ved siden af.
Om det er en god eller dårlig idé, kan man naturligvis diskutere, men vore politikere har altså besluttet, at det er en god idé, og man har så valgt at fremme mulighederne gennem artikel 33 ordningen.

mvh Hans
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:37
Hej Erik,

Nu ved jeg ikke hvilken bank du bruger, men var det ik'' en mulighed at hive fat i andre banker?
Mener at have læst i en anden tråd, at Sparekassen (et eller andet) i nordjylland skulle være ret villige til at hjælpe fornuftige projekter.

Tror der er lidt større chancer hos de små banker fremfor evt. Nordea.
Mine dage i den møgbank er hvertfald talte.
Fra Faaborg
Tilmeldt 14. Jan 06
Skrevet kl. 17:43

Hej!

Jo, jeg har skam haft fat i flere forskellige banker - det mest "sjove" svar fik jeg fra Jyske Bank:

Jyske: "Dit budget ser rigtig fint ud, men jeg ser ikke at vi kan hjælpe dig"

Mig: "Okay, hvorfor ikke, synes du ikke om min forretningsplan...?"

Jyske: "Jeg kunne lige skimte at der har noget at gøre med både, og det ved jeg intet om, desværre, held og lykke med dit projekt!"

Finansieringen er dog ved at komme på plads nu, og det skal jo være svært før det kan blive sjovt...!
Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 19:42
Hehe... Ikke alle bankfolk er lige samarbejdsvillige.
Finansieringen er dog ved at komme på plads nu, og det skal jo være svært før det kan blive sjovt...!

Erik Asnyg

Det er jo det ;)
Tillykke, er da glædeligt :)
Fandt du en investor?

Fra Faaborg
Tilmeldt 14. Jan 06
Skrevet kl. 21:02
JA! Jeg fandt faktisk en der vil skyde 100% i mit projekt, men da banken fandt ud af det, så krævede de lige pludselig ikke så meget sikkerhed mere, så nu kan jeg sådan selv bestemme - men jeg vil helt afgjort vælge investoren! Jeg ved hvad banken sagde fra start af.

Det skal dog siges at jeg er blevet tilbudt et vist beløb for mit design (første båd). Hvis jeg sælger, så kan jeg finansierer et andet stort projekt jeg har i støbeskeen, så lige nu overvejer jeg lidt hvad jeg skal gøre...
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:25

.....og hvordan finder man så en investor???

Martin
Martin
Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 21:28
Endnu engang tillykke... Lyder til at køre nu :-)
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)