Søger tilbud på bogføring :)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Halløjsa Aminoer. Jeg står i den kedelige situation at min tidligere revisor , selvfølgelig skulle sende en regning på en masse ekstra timer, uden at gøre mig opmærksom på dette. Så har valgt at opsige samarbejdet pr . dags dato og står nu og mangler en til at lave mit regnskab .
Det drejser sig om en webshop (enkeltmands virksomhed ) Har du plads til en virksomhed mere og er du dygtig og billig? Så vil jeg meget gerne høre fra dig. Min tidligere aftale lød på at jeg afleverede regnskabet 1 gang i kvartalet, herefter tastede hun alle bilag og stod for det hele.
Min shop er IKKE sat op til noget. Skal være i København, helst tæt på Amager :) Send en privat besked , med informationer i ønsker - Så sender jeg det ASAP til dig. Ps. Har bedt om tilbud på Agera.dk men vil gerne have flere :) - Martin Jensen
Svar
Tilmeldt 21. May 12
Hej Martin
Kig evt på vores koncept.
Det er måske ikke billigst - men bedst ;o)
Vi bogfører dagligt for vores kunder, så du altid har et opdateret regnskab , og gør det faste månedlige priser uden ubehagelige overraskelser.
Hvis vi skal give dig et konkret tilbud, skal vi vide ca hvor mange bilag du har per måned.
Mvh
Niels
Svar