Kiggede lige lidt videre på din hjemmeside, og du har store mængder dobbelt indhold. et enkelt eksempel viser at Google kun vil vise 5 ud af 45 sider når jeg laver en søgning på teksten der findes på fx denne side http://www.marno.dk/yamaha-sopran-blokflojte-barok-greb-yrs-24b.html.
det samme gør sig gældende hvis man laver en sitesøgning som den du har lavet, så fortæller google at der er 8160 sider indekseret, men går man til sidste side, fortæller google at de kun vil vise 415 da de resterende ligner dem alt for meget. AKA dobbelt indhold. Det skal du gøre alt for at fjerne.
Du bruger canonical som jeg kan se i kildekoden (Jonas se lige i kildekoden
), men det ses kun som en indikator ikke som noget google absolut vil følge. Så derfor skal du igang med at lave dine filtreringer om så de i stedet for queries bliver lavet med hash tag. og så skal du 301 redirecte de gamle filtreringssider til den nye måde.
Ud over det et lille spørgsmål. Huskede du at redirecte gamle urls til nye da du lavede redesignet? eller er det de samme urls du kørte med før også?
Og yderligere, har du tænkt over hvordan du smider rundt med din interne links? altså jeg mener du har jo ret mange kategorier, og ikke nok med det, rigtig mange kategorier hvor der ingen produkter er. ca 70. man skal kun have kategorier aktive hvis der er nogle produkter at vise. og en anbefaling herfra, skær ned på antallet af kategorier, da du kaster mest power til dine kategorisider og selvfølgelig forside. mens det jo helst er dine produkter du skal kaste power til. Det havde været noget andet hvis du havde skrevet en god unik tekst på hver kategoriside, men sådan er det jo ikke.
sprog... du blander sprog på hjemmesiden, nogen tekster er på engelsk, andre er på dansk... dine tekster skal IKKE være på engelsk, uanset om det er nemmest for dig eller ikke. i denne forbindelse så jeg så også at du har kopieret tekster fra producentens hjemmeside, det er et overordentligt dårligt træk, da det spæder endnu mere til din dobbelt indhold situation.
Det var lige hvad jeg havde tid til at se på.
MVH Kim