Jeg tror ikke folk tænker i farver inden de køber et slips. Jeg vil synes at du skulle glemme den funktion. Det er meget vigtigt at du sætter dig i kundernes sted. Du søger hellere ikke efter blåt legetøj også finder det ønskede leget tøj :) Jeg synes at konceptet med farverne er godt tænkt, men jeg tvivler på at kunderne vil forstå den :)
Jeg er ikke enig. Man køber da sit slips i fht. sit tøj - så det matcher ?
Synes ikke rigtig den virker færdig. Der mangler ligesom nogle flere varer, et større udbud, lidt flere farver. Kig evt. på dine konkurrenter - hvad gør de?
En anden ting jeg lagde mærke til var dine likes på facebook.. nogle og 2400 - tror du skal passe på her med ikke at købe likes. Ingen aktivitet på din facebook og istedet for at give noget troværdighed kan det give bagslag.
Find nogle interesserede likes istedet, som kan generere trafik og skabe debat og trafik på din facebook..
Grafikken er sådan set fin nok på siden synes jeg. Godt domæne også.. Det kan du gøre bedre :)
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Synes ikke rigtig den virker færdig. Der mangler ligesom nogle flere varer, et større udbud, lidt flere farver. Kig evt. på dine konkurrenter - hvad gør de?
En anden ting jeg lagde mærke til var dine likes på facebook.. nogle og 2400 - tror du skal passe på her med ikke at købe likes. Ingen aktivitet på din facebook og istedet for at give noget troværdighed kan det give bagslag.
Find nogle interesserede likes istedet, som kan generere trafik og skabe debat og trafik på din facebook..
Grafikken er sådan set fin nok på siden synes jeg. Godt domæne også.. Det kan du gøre bedre :)
Hej Richard.
som sagt jeg har stirret mig blind på den efter mange timer arbejde, derfor kunne jeg godt bruge en masse feedback som jeg har fået allerede nu! Der er allerede 50 nye modeller på vej, så udbuddet vil blive meget større løbende!