Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til 100 % velhedgørenheds-pixel-side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lagt mærke til, at virksomheder/private i Danmark åbenbart også er klar til at købe pixels for at få opmærksomhed i DK.
Jeg må indrømme, at jeg syntes det virker sådan lidt plat, at alle nu skal til at lave en "gør mig rig side". Jeg vil gerne udnytte den hype der er omkring disse sider til at lave en 100 % velgørenhedsside, hvor alle penge går direkte til en god sag.
Jeg har allerede skrevet nogle ideer ned, som skulle kunne holde projektet kørende i længere tid og til flere forskellige formål.
Jeg har brug for en person der kan hjælpe mig med at få tanker til at blive virkelighed.
 
Jeg ved godt, at de fleste herinde laver projekter for egen vindingsskyld. Men jeg håber, at andre end mig kan se, at dette er en god ide.
 
PS. Der er ingen skyldte bagtanker eller andet i projektet. Jeg mener blot, at det er en god måde, at hjælpe folk i nød. Viksomheder vil også heller betale til et godt formål end, at gøre en person rig. Konceptet var sjovt første gang. Nu skal vi se om vi kan udnytte det overfor virksomheder på en vedvarende måde.
 
Siden vil også have en længerevarende effekt for annoncøre, da folk heller vil gå ind og se på en side hvem der støtter et godt formål end hvem der støtter en dansk "tigger".
 
Hvem er/ har kontakt til folk der kan udvikle denne side?
 
// Brian Petersen
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)