Hej Amino'er, Jeg har kontakt med en journalist fra Børsen. Jeg tog kontakt til ham nogle måneder tilbage angående en artikel om unge iværksættere, og det ser rent faktisk ud, som om det bliver til noget (Y). Han har nu planlagt, at han til sommer vil skrive en artikel serie om unge iværksættere, men alt det kan i læse meget mere om senere.. "Der er en række krav, som du skal opfylde: Du skal være maks. 25 år. Du skal have startet en virksomhed. Du skal have gjort dig konkrete tanker om målsætning, potentiale, udvikling, kortsigtede mål, langsigtede mål, begrundelse for at starte virksomhed. Du skal vælge mindst ét dansk forbillede (virksomhed eller erhvervsmand/kvinde). Der må meget gerne være flere, så der er en backup, hvis førsteprioriteten ikke vil være med. Hvis du ikke har et forbillede, kan det også være din største konkurrent, som du vil vælte af tronen. Du skal have gjort dig konkrete tanker om, hvorfor du har valgt netop det forbillede eller den konkurrent. Og du må meget gerne have et bud på, hvad du ville have gjort anderledes, eller komme med et godt råd til forbilledet/konkurrenten." Smid jeres mail til mig i en PB, så undgår vi at Amino bliver spammet med beskeder: "Har sendt pb". Tak på forhånd, og jeg ser frem til at høre fra alle jer unge iværksættere ---- "Hustle everyday" ---- Mvh, |
Vil du med i Børsen til sommer?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)