de lange svartider før siden begynder at loade er væk. Tak.
Lundsby:
Beskeden (Fejl 7 (net::ERR_TIMED_OUT): Der er opstået timeout for operationen) kommer fra Chrome og fortæller at browseren ikke kunne opfylde requesten indenfor sin timeout. Det gør fejlkilden svære at udlede, men det betyder at det langsomme led kan være alt fra klienten til forbindelsen, men sandsynligvis ikke er selve Amino applikationen.
Jeg oplever en ligende fejl af og til, hvor broweseren kommer med timeout. Det er ikke amino.dk der fejler, men ting der bliver loadet fra subdomæner eller andre eksterne domæner.
Skriver lige noget mere konkret, når/hvis jeg oplever fejlen igen, men jeg har efterhånden set den nogle gange.
Jeg oplever en ligende fejl af og til, hvor broweseren kommer med timeout. Det er ikke amino.dk der fejler, men ting der bliver loadet fra subdomæner eller andre eksterne domæner.
Du får kun en ERR_TIMED_OUT fra chrome hvis Chrome ikke modtager nogen form for data inden for dens timeout, dvs hvis serveren bare returner få bytes, så vil du ikke få en ERR_TIMED_OUT.
Så det kan intet have med eksterne eller subdomæner at gøre :)
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Aka hvis det er chrome der giver den i return, er det enten amino, eller dit netværk der får en connection reset :) Påvirkes ikke af subdomæner, og external domains - disse vil bare få en normal 503 error, og browseren vil være totalt ligeglad :)
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Aka hvis det er chrome der giver den i return, er det enten amino, eller dit netværk der får en connection reset :) Påvirkes ikke af subdomæner, og external domains - disse vil bare få en normal 503 error, og browseren vil være totalt ligeglad :)
Aka, hvis mit forsøg på at hjælpe skal nedgøres, så find jeres fejl selv.
KL. 20:04 klikkede jeg på mail om nyt indlæg i tråden. "Hele" siden blev indlæst og mens jeg sad og læste i tråden, fik jeg følgende billede:
Jeg har 60/60 fiber og oplever ikke ustabilitet på andre sider eller andre former for trafik, hverken internt eller ud af huset til f.eks. mine servere i tyskland.