Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino hastighedsoptimering - er vi ved at være i mål?

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

de lange svartider før siden begynder at loade er væk. Tak.

Lundsby:
Beskeden (Fejl 7 (net::ERR_TIMED_OUT): Der er opstået timeout for operationen) kommer fra Chrome og fortæller at browseren ikke kunne opfylde requesten indenfor sin timeout. Det gør fejlkilden svære at udlede, men det betyder at det langsomme led kan være alt fra klienten til forbindelsen, men sandsynligvis ikke er selve Amino applikationen.

Jeg oplever en ligende fejl af og til, hvor broweseren kommer med timeout. Det er ikke amino.dk der fejler, men ting der bliver loadet fra subdomæner eller andre eksterne domæner. 

Skriver lige noget mere konkret, når/hvis jeg oplever fejlen igen, men jeg har efterhånden set den nogle gange.

Fejlen opstår enten i safari eller chrome.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:35

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg oplever en ligende fejl af og til, hvor broweseren kommer med timeout. Det er ikke amino.dk der fejler, men ting der bliver loadet fra subdomæner eller andre eksterne domæner. 

Du får kun en ERR_TIMED_OUT fra chrome hvis Chrome ikke modtager nogen form for data inden for dens timeout, dvs hvis serveren bare returner få bytes, så vil du ikke få en ERR_TIMED_OUT.

Så det kan intet have med eksterne eller subdomæner at gøre :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg oplever en ligende fejl af og til

Hvilket resulterer i en blå skærm med en sur smiley og en fejlmeddelelse.

Jeg skal nok skrive en mere konkret beskrivelse næste gang jeg får den.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:45

Karsten Sønderup Hansen:

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg oplever en ligende fejl af og til

Aka hvis det er chrome der giver den i return, er det enten amino, eller dit netværk der får en connection reset :) Påvirkes ikke af subdomæner, og external domains - disse vil bare få en normal 503 error, og browseren vil være totalt ligeglad :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

Lucas - Hosting4Real:
Aka hvis det er chrome der giver den i return, er det enten amino, eller dit netværk der får en connection reset :) Påvirkes ikke af subdomæner, og external domains - disse vil bare få en normal 503 error, og browseren vil være totalt ligeglad :)

Aka, hvis mit forsøg på at hjælpe skal nedgøres, så find jeres fejl selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13

KL. 20:04 klikkede jeg på mail om nyt indlæg i tråden. "Hele" siden blev indlæst og mens jeg sad og læste i tråden, fik jeg følgende billede:

Jeg har 60/60 fiber og oplever ikke ustabilitet på andre sider eller andre former for trafik, hverken internt eller ud af huset til f.eks. mine servere i tyskland.

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå men jeg har surfet lidt på amino med explore idag, men kan jeg ikke vende mig til.

Så har rodet lidt med min kære Chrome. Big Smile

Skrev dette her i adresse linjen. >  about:plugins

Har deaktiveret det som jeg ikke skal bruge, og det ser faktisk ud til at det har sat godt skub i min browser når jeg er på amino.

Har selvfølge ikke deaktiveret java og flash.

Men man kan bare lave en genvej, så kan man aktivere det igen man skal bruge i løbet af ingen tid.

Bare en lille hint, hvis der var nogle der havde samme problem som mig. Giver self ingen garanti på det virker.

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:31
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47218
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:58

Har kørt fint nogle dage nu MEN - debatter du deltager i tager næsten 1 minut - uanset browservalg hele dagen i dag for mig

vh

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:17

Når jeg går ind på "Debatter du deltager i", så går der lige nu mellem 15 og 20 sekunder.

Tonny

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)