|
Hej Aminoer Er der nogen der kan svare på dette spørgsmål, som jeg ikke umiddelbart lige kunne finde svaret på: Hvis jeg i 2013 ønsker at starte mit eget CVR-nummer (lad os sige i december). Vil jeg da også kunne trække de forretningsmæssige udgifter fra, som jeg har haft i 2013, INDEN mit CVR-nummer trådte i kraft? Så som indkøb af domæner, udvikling af hjemmeside mv.? Eller er det KUN fra den dag af, at mit CVR-nummer er trådt i kraft, at jeg vil kunne trække fakturaer fra? Det skal lige tilføjes, at der er tale om enkelt-eget virksomhed (enkeltmands) - ingen APS, AS osv. osv. Hilsener
|
der findes ingen lov om det men kutyme er, at skat accepterer op til 6 mdr før - så fra nu til december er lidt langt, men kan kan også spørge, hvorfor vente egentlig - det koster jo ikke noget at få cvr og du skal bare 0 indberette moms til tiderne du får af skat.
Det skal tilføjes at du så ikke må ha faktureret noget som person - uden moms - på basis af det du så vil trække fra for mig bekendt - i den tid der går forud - så fanger bordet, at det er anskaffet til ikke momspligtig brug
vh
Bliv gratis medlem