|
Hej Jan, Så køre den igen Jan - nu får du ikke mere tid herfra - du må have det pænt og jeg håber du får styr på det hele og en god forretning! |
john sommer:Ja jeg er meget enig i dine punkter her under og jeg er egentlig slet ikke sindet, at deltage på tråde med dette indhold da der IKKE kommer noget godt ud af at føre dårlig omtale af andres forretning og/eller produkter.
Godt set John Sommer, for du er med turbo hast ved at være med til at smadre Forever Living brandets værdi med dine uvidende indlæg og manglende svar.
At du så tilligemed begynder at skrive løgne, det er jo helt fantastisk, både for argan olie og for andre der kan læse hvad der står i en artikel og så ellers bruger almindelig sund fornuft.
Hvor mange artikler skal jeg finde frem omkring parabener og deres skadelige virkninger? Skal det være her med reference til Forever Livings produkter eller blot til dig som sælger for Forever Living?
Og husk nu på John Sommer, at det ER påvist at parabener er skadelige og selv i små mængder - vi taler milligram, og så kommer du med et svagt forsøg på modsvar hvor at man skulle får problemer med at indtage 350g fedtstof om dagen, godt gået John Sommer, det ved enhver.
Bliv gratis medlem