Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Geni søges:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi søger vel alle et geni eller 2. Men nærmere forklaret har jeg nogle løse ideer til en ny serie af brætspil. Ja, jeg mener faktisk man nemt kunne udvikle det til at blive en helt serie, og endda med marked i mange europæiske lande. Men jeg mangler lige et geni til at komme med de gyldne guldkorn for den præcise opbygning af hvordan spillet skal forløbe og opbygges. Har nogle grundtanker jeg har arbejdet ud fra, men mangler lige det sidste pift. 

Så er der nogle kreative hoveder der tror de kan komme med de geniale ideer til at give det, det sidste pift, så sig endelig til :)

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 12:03

Kan måske lige tilføje at det er en fordel med interesse for sport og økonomi.

MVH
Hans Pedersen

Fra Roskilde/Charlottenlund
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:48

kan du ikke sende mig en mail på christian.hoeck@gmail.com kan vi lige snakkes 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 16:21

hvad er det konkret du har brug for ?

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52

HansPedersen:

Ja, vi søger vel alle et geni eller 2. Men nærmere forklaret har jeg nogle løse ideer til en ny serie af brætspil. Ja, jeg mener faktisk man nemt kunne udvikle det til at blive en helt serie, og endda med marked i mange europæiske lande. Men jeg mangler lige et geni til at komme med de gyldne guldkorn for den præcise opbygning af hvordan spillet skal forløbe og opbygges. Har nogle grundtanker jeg har arbejdet ud fra, men mangler lige det sidste pift. 

Så er der nogle kreative hoveder der tror de kan komme med de geniale ideer til at give det, det sidste pift, så sig endelig til :)

MVH
Hans Pedersen

vil du ansætte geniet, eller er der tale om medejerskab af projektet, eller vil du bare ha geniale ideer foræret gratis?

mvh flemming

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)