Hej Aminoer Jeg er i gang med at søge arbejde, men har i mellemtiden prøvet at realisere en af mine ideér. Et nyt online netværk kaldet meework.com. Jeg kan ikke kode, så det har været rigtig svært for mig. Derfor har jeg anvendt Wordpress, som jeg heller ikke har haft tidligere erfaring med. Jeg tror, at jeg de sidste seks uger gennemsnitligt har brugt 12-14 timer på det hver dag. Jeg ved, at mit website stadigvæk mangler meget, før det bliver "flot". Men jeg håber, at I vil oprette en profil og bruge lidt tid på at udforske det, og give mig feedback. Alt omkring brugervenlighed, hastighed osv. Jeg har gjort det muligt, at oprette en konto med social login, så det går hurtigere end at udfylde en standard registrering, selvom der ikke kommer så mange informationer med på profilen. Men nu har jeg lige set, at jeg fra at få 2-5 nye medlemmer hver dag, har fået 56 nye på 12 timer. Så jeg er glad, og vil gerne have, at mine medlemmer får et godt indtryk, når de ser mit website. Jeg har været lidt i tvivl om, hvornår jeg skulle bruge penge på at få en professionel virksomhed til at gennemgå hele mit website, og give det en opløfning. Især nu hvor jeg lige er blevet færdig med min uddannelse, og ikke har arbejde, og derfor ikke har så mange penge. Men nu hvor jeg ligepludselig har fået 56 medlemmer på 12 timer, begynder jeg at overveje det meget kraftigt. Men jeg håber, at I vil komme med konstruktivt kritik. Jeg ved I sikkert har meget, og det er helt i orden. Jeg tager imod det hele for mine medlemmers skyld. I må også gerne komme med forslag til, hvordan jeg kunne markedsføre det. Jeg er meget i tvivl om, hvordan det bedst muligt markedsføres. |
Super fedt for dig :-)!
Og held og lykke!
Har lige et input eller to :)
Grafikken på forsiden er rigtig svær for mig at læse - Så opgav faktisk.
Dit "logo" oppe i højre side, det skal du have gjort "click able" så man kommer til forsiden ved at klikke der :)!
Ellers fint lavet og alt mulig held og lykke til dig!