Dato: 1/14/2006 7:08:38 PM
Forfatter: Thomas Onex
Hej Casper
Ja for nogle år siden var Azero ikke så professionelle. Men de har siden omstruktureret, og valgt den del af forretningen fra som beskæftigede sig med lowcost webhoteller og så har de fået gjort en masse ved service delen og nok også fået uddannet personalet (hvis det er det samme). Men det kan jo tage lang tid at komme af med et dårligt ry. Jeg er ihvertfald blevet meget glad for at bruge dem.
Jeg havde en episode med dem for ca 1 måneds tid siden, hvor de også var dybt uprof..
Jeg har et domæne hos dem, som jeg ikke har betalt for i 2 år, fordi de ikke har magtet at sende en regning ud. Så ringede jeg til dem, og bad dem om at sende den regning og forny det, fordi jeg kunne se, at den ville udløbe i januar. Jeg gjorde nøjagtigt det samme sidste år, dog uden at få en regning eller nogen respons tilbage om at domænet var fornyet. Jeg bad supporteren om at forny det med 2 år, og sende regningen hurtigst muligt. Nogle timer efter fik jeg en mail tilbage, hvor supporteren gerne ville vide, hvorfor jeg ville forny for 2 år, når der ingen
rabat var. Jeg skrev tilbage, og bad ham om bare at forny det domæne, så måtte han selv bestemme, om det var 1 eller 2 år, hvis han gik så meget op i det. Efter et par dage hvor der intet skete ringede jeg til dem igen. Denne gang fik jeg en supporter i røret, som sagde, at de ikke forlængede domæner på den måde - der var en særlig procedure, som skulle overholdes. Jeg blev skidesur.
Det endte så med, at jeg bad dem om at lade mit domæne være i fred, så skulle jeg nok selv forlænge det. Jeg gik ind på Joker.com og fornyede det på 5 min.. Det kostede 78kr i stedet for 199kr, og det er dem, som Azero alligevel bruger.
Jeg ville på baggrund af denne oplevelse, og nogle oplevelser fra "gamle dage" slet ikke bruge dem....