Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god web host

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger http://www.needhost.dk til min private hjemmeside og til en foreningshjemmeside.
Jeg er skiftet fra hhv. B-One og Surftown, og det har jeg bestemt ikke fortrudt.
http://www.needhost.dk er meget billige samtidig med at de er stabile. Desuden giver de fornuftige svar på E-mails indenfor 24 timer. Det sidste er bestemt ikke hverdagskost hos lavprisudbyderne.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 20:50
Dato: 1/14/2006 8:45:40 PM Forfatter: elund.dk Desuden giver de fornuftige svar på E-mails indenfor 24 timer. Det sidste er bestemt ikke hverdagskost hos lavprisudbyderne.

Det må være fordi de bruger Supportfighter
Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 21:01
bruger mix af unoeuro og scannet

www.onapp.com

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:20
Dato: 1/14/2006 7:08:38 PM Forfatter: Thomas Onex

Hej Casper

Ja for nogle år siden var Azero ikke så professionelle. Men de har siden omstruktureret, og valgt den del af forretningen fra som beskæftigede sig med lowcost webhoteller og så har de fået gjort en masse ved service delen og nok også fået uddannet personalet (hvis det er det samme). Men det kan jo tage lang tid at komme af med et dårligt ry. Jeg er ihvertfald blevet meget glad for at bruge dem.

Jeg havde en episode med dem for ca 1 måneds tid siden, hvor de også var dybt uprof..
Jeg har et domæne hos dem, som jeg ikke har betalt for i 2 år, fordi de ikke har magtet at sende en regning ud. Så ringede jeg til dem, og bad dem om at sende den regning og forny det, fordi jeg kunne se, at den ville udløbe i januar. Jeg gjorde nøjagtigt det samme sidste år, dog uden at få en regning eller nogen respons tilbage om at domænet var fornyet. Jeg bad supporteren om at forny det med 2 år, og sende regningen hurtigst muligt. Nogle timer efter fik jeg en mail tilbage, hvor supporteren gerne ville vide, hvorfor jeg ville forny for 2 år, når der ingen rabat var. Jeg skrev tilbage, og bad ham om bare at forny det domæne, så måtte han selv bestemme, om det var 1 eller 2 år, hvis han gik så meget op i det. Efter et par dage hvor der intet skete ringede jeg til dem igen. Denne gang fik jeg en supporter i røret, som sagde, at de ikke forlængede domæner på den måde - der var en særlig procedure, som skulle overholdes. Jeg blev skidesur.
Det endte så med, at jeg bad dem om at lade mit domæne være i fred, så skulle jeg nok selv forlænge det. Jeg gik ind på Joker.com og fornyede det på 5 min.. Det kostede 78kr i stedet for 199kr, og det er dem, som Azero alligevel bruger.
Jeg ville på baggrund af denne oplevelse, og nogle oplevelser fra "gamle dage" slet ikke bruge dem....

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 01:16
Hej Janus Vittrup

Jeg kan varmt anbefale SurfTown, der kan man som webudviklker
få lov at pille at pille ved ''alt'', og jeg synes deres webhoteller
yder en rigtig god performance.

Jeg placerer alle mine CMS kunder på Deres webhoteller,
(Medmindre de selv vælger at hoste løsningen ).

Derudover er deres support hurtigt og kompetent!

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 02:24
Jeg vil også gerne give en anbefaling til www.wannafind.dk - jeg har aldrig haft problemer. De er altid til at komme i kontakt med hvis man har spørgsmål, og er meget flinke til at hjælpe...
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:07

Jeg kan slet ikke nikke genkendende til den beskrivelse om surftown.

Jeg har haft dårlige erfaringer med dem, og en dårlig support/ingen support. Men man får som regel også altid hvad man betaler for.

Nu er der rigtig mange der har anbefalet wannafind, og jeg vil som sådan bare gøre det samme, vi bruger stort set wannafind til det hele, men hvis man ikke lige har "råd" til den prisklasse bruger jeg Unoeuro som stort set er det samme som Wannafind uden telefon support.

Azero er det mange år siden jeg har brugt, men dengang var de dybt uproffesionelle
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 10:23

Jeg vil anbefale www.abusiness.dk

vi har skiftet nogle sites til dem efter dårlig service fra en tidligere leverandør, og har kun gode erferinger med abusiness''s service.

jeg bruger også b-one til MEGET MEGET SMÅ sites....og det er de gode til...men forvent ingen service til den pris.

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 8
Fra  Hanberg's Møbler Skrevet kl. 14:50

Jeg ved ikke hvad I forventer af fx b-1 eller enoeuro, men jeg har nu ialt 15 domæner liggende hos dem og jeg forventer faktisk ikke at have telefon support - jeg forventer at det virker - og det gør det rent faktisk.

Telefonsupport ewr vel i bund og grund kun nødvendigt hvis tingene ikke virker.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 04:15

Jeg ville vælge WannaFind.dk og skal det være ultra billig Cliche.dk 

Ved godt de ikke har det bedste ry men synes de har fået mere styr på det..

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)