hola skal til at oprette en web shop på nettet med .dk domæne osv. Men jeg står og mangler en god webhost nogen der kan anbefale en host der understøtter asp og databaser og har en fornuftig pris + fornuftigt service :) har ikke brug for en webshop løsning har selv koden eller kender ham der har koden :)
Janus Vittrup
JV Trading |
god web host
|
De understøtter det du lader til at du skal bruge. Derudover har de telefonsupport - hvilket man normalt ikke får med hos de allerbilligste udbydere. (der kan da naturligvis godt være nogle enkelte derude - har bare ikke set dem |
De er ikke verdens billigste, men de leverer altså varen...både på produktet og deres service. |
|
|
Hej Casper Ja for nogle år siden var Azero ikke så professionelle. Men de har siden omstruktureret, og valgt den del af forretningen fra som beskæftigede sig med lowcost webhoteller og så har de fået gjort en masse ved service delen og nok også fået uddannet personalet (hvis det er det samme). Men det kan jo tage lang tid at komme af med et dårligt ry. Jeg er ihvertfald blevet meget glad for at bruge dem. |
Dbh Martin |
Ja de må have ændret sig for med den service de leverede dengang kunne de ikke holde ret længe til det
Unoeuro er wannafinds "billige" produkt. De yder dog kun service over mail. |
Hej Janus! Du er velkommen til at kontakte mig, så vil vi gerne tilbyde dig hosting til en god Amino-pris. Foruden de normale faciliteter som webmail, webadministration og server-baseret spamfilter, har vi også telefonsupport med i prisen.
Vi hører ikke til de billigste på markedet, men ønsker derimod at levere et godt produkt, hvor den personlige service er en del af det. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.