Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god web host

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hola

skal til at oprette en web shop på nettet med .dk domæne osv. Men jeg står og mangler en god webhost nogen der kan anbefale en host der understøtter asp og databaser og har en fornuftig pris + fornuftigt service :) har ikke brug for en webshop løsning har selv koden eller kender ham der har koden :)

Janus Vittrup
JV Trading
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:01
Hej Jeg kan bestemt anbefale Azero.dk, de er stablie, har en god service (der er forskellige service levels afhængif af webhotel) og priserne er rimelige, der er dog ingen hoteller til 8 kr som man ser hos b-one og sutftown men det kan jeg heller ikke tage seriøst. Scannet.dk har også en fin kvalitet, men har ikke været helt tilfreds med deres pris og service.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 18:04
Har selv alt mit skidt hos www.wannafind.dk

De understøtter det du lader til at du skal bruge. Derudover har de telefonsupport - hvilket man normalt ikke får med hos de allerbilligste udbydere. (der kan da naturligvis godt være nogle enkelte derude - har bare ikke set dem )
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:19
Jeg vil også klart slå et slag for www.wannafind.dk

De er ikke verdens billigste, men de leverer altså varen...både på produktet og deres service.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:32
Jeg har også gode erfaringer med wannafind, og jeg har hørt meget godt om Scannet. Jeg vil så derimod sige, at mine erfaringer med Azero bestemt ikke er gode. Jeg synes, at de er dybt uprof.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Skrevet kl. 18:36
Ja forlod Azero.dk for år tilbage i dyb vrede over uprofessionel behandling. Det var virkelig nogle dybt uengagerede og mindre talentfulde medarbejdere, der var alt for ligeglade med dem der betalte deres løn. Men måske de har ændret sig. Dengang var de trods alt de suverænt største på markedet.
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:09

Hej Casper

Ja for nogle år siden var Azero ikke så professionelle. Men de har siden omstruktureret, og valgt den del af forretningen fra som beskæftigede sig med lowcost webhoteller og så har de fået gjort en masse ved service delen og nok også fået uddannet personalet (hvis det er det samme). Men det kan jo tage lang tid at komme af med et dårligt ry. Jeg er ihvertfald blevet meget glad for at bruge dem.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:42
Jeg bruger www.unoeuro.com til nogle småting og de er billige og har indtil videre gjort et rigtig godt indtryk. God hurtig service og flot oppetid.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Skrevet kl. 20:09
Dato: 1/14/2006 7:08:38 PM Forfatter: Thomas Onex
Ja for nogle år siden var Azero ikke så professionelle. Men de har siden omstruktureret, og valgt den del af forretningen fra som beskæftigede sig med lowcost webhoteller og så har de fået gjort en masse ved service delen og nok også fået uddannet personalet (hvis det er det samme). Men det kan jo tage lang tid at komme af med et dårligt ry. Jeg er ihvertfald blevet meget glad for at bruge dem.

Ja de må have ændret sig for med den service de leverede dengang kunne de ikke holde ret længe til det Var måske en smule unuanceret i min kritik og en smule unfair. Uanset hvem man anbefaler er der altid nogen, der kan sige for og imod.

Martin Thorborg
Jeg bruger www.unoeuro.com til nogle småting og de er billige og har indtil videre gjort et rigtig godt indtryk. God hurtig service og flot oppetid.

Unoeuro er wannafinds "billige" produkt. De yder dog kun service over mail.
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 20:28

Hej Janus!

Du er velkommen til at kontakte mig, så vil vi gerne tilbyde dig hosting til en god Amino-pris. Foruden de normale faciliteter som webmail, webadministration og server-baseret spamfilter, har vi også telefonsupport med i prisen.

Vi hører ikke til de billigste på markedet, men ønsker derimod at levere et godt produkt, hvor den personlige service er en del af det.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)