Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er udd. fysiurgisk massør. hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu gerne vil starte op selv med mit bi-erhverv som fysiurgisk massør, hvad skal jeg så gøre...
Jeg har et andet fuldtids arbejde også, som jeg ønsker at beholde, så dette med massør er kun ren og skær hoppy/fritids erhverv. Men hvor meget og hvad skal registreres og hvor...
Jeg kommer helt sikkert ikke til at tjene på det, skal jeg registrere mig som en virksomhed, eller er det nok bare at skrive lidt på forskudsopgørelsen ved SKAT, håber nogen kan hjælpe!?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46694
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke så meget se på om du kommer til at tjene, men på hvad du kommer til at omsætte/fakturere for. Der grænsen max 50.000 kr på 12 løbende måneder = 12 måneder i træk uden at tænke på kalenderår - og kommer du over det, så skal du af med moms for alt det du ikke var registret for - inden du fik virksomhed- Din grænse er derfor, om du risikerer at omsætte for over 50.000  læs - GRÆNSE FOR MOMSREGISTRERING 

Ud over den- så må du bare gi dine kunder en kvittering og selv sørge for at føre regnskab så du kan opgive dit overskud til skat. Det kan du sagtens gøre ved at skrive lidt på forskudsopgørelsen og igen skrive det som det så blev, på selvangivelsen rubrik 12 for indtægten og 29 for udgifter ved arbejdet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)