Jeg bruger primært Firefox, og her ser min avatar nydelig ud, men så skulle jeg lige prøve noget i Internet Explorer, og der ser den forfærdelig ud - rent pixelhelvede! Hvordan ser den ud hos jer andre der bruger IE??
Jeg bruger primært Firefox, og her ser min avatar nydelig ud, men så skulle jeg lige prøve noget i Internet Explorer, og der ser den forfærdelig ud - rent pixelhelvede! Hvordan ser den ud hos jer andre der bruger IE??
~
Anja
Den er god nok :) hos mig ser du også en smule underlig kantet ud i IE men fin og smuk i FF
Her ser det helt ens ud, i firefox og ie - og der bruges præcis det samme billede i samme størrelsesforhold - så jeg kan ikke se hvordan problemet skulle kunne opstå.
Her ser det helt ens ud, i firefox og ie - og der bruges præcis det samme billede i samme størrelsesforhold - så jeg kan ikke se hvordan problemet skulle kunne opstå.
Det ser også fint ud her nu :) Men om det er fordi det er blevet rettet, eller om det er fordi jeg sidder på kontoret lige nu tør jeg ikke svare på.
Jeg har leget lidt med nogle forskellige formater. Ser den stadig rigtig ud hos jer nu? For hos mig gør den ikke.
Har lige oprettet en ny tråd om det: http://www.amino.dk/forums/p/19631/144783.aspx#144783 - mon ikke der så er et klogt hoved der kan komme med en løsning?