|
1.kontor på ca 20 m2 1.kontor på ca 8 m2 2. Toiletter på ca 5 m2 Lager på ca 575 m2 med indgang fra fælles opgang og 2 aluporte 1 i gadeplan og 1 via rampe. Gode tilkørselsforhold tæt på motorvej og lufthavn. Lokalerne er tørre og kan opvarmes med centralvarme dog kommer temperaturen ikke under 15 gr. under normale forhold. Er beliggende på Amager og bliver i dag brugt som lager for et mindre transportfirma. Hvis det ønskes kan bl.a 2 trucks, kontormøbler og vore lagerkunder medfølge efter aftale.(billigt ved hurtig overtagelse) Perfekt til mindre vognmandsfirma med brug for lagerplads.
|
Kontor og lager udlejes
|
|
|
|
|
Hej Tanja Det kunne godt lyde lidt som et lejemål jeg tidligere har set på. Under alle omstændigheder kunne jeg godt være interesseret da jeg søger efter noget i den størrelsesorden. mvh |
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"
|
Hej Heine Jeg er at træffe på tlf 26567639 Der er tale om en overtagelse af et nuværende lejemål som jeg ønsker at fraflytte og ved overtagelse pr 1-9 kan der evt.medfølge lagerkunder der kan indbringe ca halvdelen af husleje ved brug af ca 100 m2 kvit og frit. Hilsen Tanja |
|
Hej Marisen, Det kunne være vi er interesseret, hvad er huslejen? Vi er på udkig efter et truck, så hvis vi kan blive enige om et pris er vi interessede i at købe 1 stk. truck. Det er el- eller -gas gaffeltruck vi taler om ikke?
Bedste hilsner |
|
Send gerne en PM med info til os. På forhånd tak. |
Bliv gratis medlem