Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesignere - Kig her!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg er en dreng på snart 19 år, som lige er blevet færdig med skolen. Jeg har haft min egen telemarketing virksomhed og det gik rigtig super, når man tænker på at det var min første virksomhed. Nå, men lad os komme til sagen!

Det hele drejer sig egentlig om, at jeg har ret meget tid og derfor gerne vil tilbyde dig min hjælp!
Det går ganske enkelt ud på, at jeg ringer ud til forskellige virksomheder, som jeg kan se mangler en bedre hjemmeside. Mange hjemmesider er outdated og er ikke til at finde rundt i og det vil jeg selvfølgelig spille min tale på.

Når så jeg har ringet ud til de forskellige kunder, så vil jeg tilbyde dem et møde med en dygtig webdesign, som kunne være netop DIG!

- Det eneste jeg kræver, det er simpelthen procenter af det salg jeg skaber og en lille sjat penge, for at stable mødet på benene.

På denne måde vil du være garanteret overskud og nye kunder i fremtiden - Så du ikke bruger alle dine kræfter på, at finde dine kunder, men at jeg simpelthen gør det for dig :)

Hvis det lyder interessant for dig, så smid mig gerne en mail eller kontakt mig på nedenstående informationer. Ha' en fantastisk dag!

E-mail: jannickjoel@live.dk
Telefon: +45 20 21 14 94 

Med venlig hilsen
Jannick Joel  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)