Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til design og programmering af website

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg tænkte om der mon sidder en/et mindre ambitiøst web-udvikler firm, der kan hjælpe mig med at designe en 'skal' der minder om det her:

www.winetrust100.co.uk

Det jeg skal bruge er en skal der er super nem at opdatere for mig selv. Den skal ikke kunne håndtere webshop elementet, men udelukkende have hver enkel boks til hver vin med mulighed for at klikke sig videre og læse mere om hver vin - og det skal være nemt for mig at udskifte vinene. Derudover skal det være muligt at dele vinene ind i forskellige (søge)kategorier - ligesom på ovenstående eksempel.

Kan du mon hjælpe mig med det? Bemærk at denne ide ikke er tænkt som noget der nødvendigvis skal tjene en masse penge, derfor er jeg ikke interesseret i en eller anden 24/7 mega support pakke, men et godt, ærligt, solidt og omgængeligt design og programmering. Og skal jeg ikke bruge alle mine sparepenge på det, bliver jeg ekstra glad :).

VENLIGST!! Kun kontakt mig i første omgang vha en privatbesked, så skal jeg nok vende tilbage.

Jeg håber der sidder en der har lyst til at hjælpe mig

Rasmus 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden du linker til er lavet i Wordpress. Du kan med fordel vælge at bruge samme cms system.

Et billigt og flot webdesign, der kan tilpasses i farver m.m., kan købes hos Themeforest til ca. 250 kr.

http://themeforest.net/category/wordpress 

-----------------

Min pris for en komplet løsning med er 4.999 kr. inkl. moms.

Til prisen får du:

Theme fra themeforest

Mindre designændringer / ændringer i theme.

Wordpress installeret med theme og seo moduler.

1 års webhotel med telefonsupport (værdi 1.188 kr.).

Teknisk seo, samt gode råd om søgemaskineoptimering.

Hjælp til opsætning af indhold.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)