Jeg tror en ansvarsforsikring er ganske dyr i den sammenhæng - men du kan jo godt lave en aftale med kunden om ansvarsbegrænsning.
Jeg må erkende, at jeg ikke ved hvad kundernes reaktion ville være. Jeg ville nok tro, at du dog kan indføre en klausul om, at dit ansvar maximum begrænser sig til, at genskabe systemet helt som det var inden dit arbejde, for det tilfælde, at kunden ikke er tilfreds, og så handler det jo om at tage backup af alt inden ændrer - evt specificere, at det er kundens ansvar at have fuld backup inden du går i gang.
Dernæst handler det jo om super klare specifikationer af det du skal lave, så du etape for etape kan vise, at du har udført og opnået det ønskede. Giv ikke urealsitiske garantier - ex- kunden bliver nr 1 på SEO i sin gruppe inden for 2 uger og er det på betalingsdatoen.
Netop IT er jo et gyngeområde, hvor noget kan gi en god effekt på en række områder, men hvor andet kan vise sig mindre velfungerende samtidigt
Med et ApS begrænser du risikoen til værdien af firmaet, men jeg tror ikke det er nødvendigt hvis du laver klar aftale med kunden og har backup løbende
vh