Hej. Jeg har netop købt og registreret domænet http://onlinebold.dk Det startede som et hyggeprojekt med et design, men pludselig begyndte jeg at få en masse idéer. Før folk kommenterer på konceptet og tænker at man lige så godt kan læse på bold.dk og man så også får andet med end den kedelige superliga osv. så vil jeg da gerne pointere, at mit mål med min side, ikke er at blive en stor og mægtig nyhedsside, men mere et fællesskab og en samlingsside. Indtil videre er siden åben, og jeg roder stadigvæk lidt med designet, imens jeg skriver lidt artikler. Det er dog min intention at gå lige så stille og roligt frem, og gøre opmærksom på siden her og der. Og længere frem vil jeg gerne lave nogle konkurrencer, sende folk på stadion og lave nogle reportager. Livetweete, opdatere mine besøgende med statistiker fra superligaen (mit næste skridt, som jeg allerede er igang med at lave aftaler omkring), lave et forum, og generelt se hvor langt det tager siden. Jeg vil gerne have jeres bedømmelse. Først og fremmest af designet. Hvad er godt? Hvad er skidt. Idéer, hva kan jeg gøre bedre? Helst gerne nogle konstruktive svar, tak. Men jeg vil også gerne have idéer til hvordan jeg kan optimere konceptet, til at være en side som folk gider at besøge. Fifs og tips osv. skyd gerne frit med jeres erfaringer, da jeg er rimelig ny på dette område, da jeg normalt kun laver designsne for sjov, eller til andre, men ikke så tit selv bruger dem. På forhånd tak. |
Hjælp til bedømmelse af fodboldwebsite - Hvad kan jeg gøre bedre?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)