Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktions-tracking system (til mac)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forlængelse af en anden tråd, hvor production tracking blev nævnt, blev jeg nysgerrig! Jeg kunne nemlig godt bruge hjælp til at holde koncentrationen på en opgave i den tid, jeg har planlagt at gøre det.

Har kigget i app-store, og der er flere muligheder. Men ganske få tilbyder trials af deres program, og jeg gider ikke købe programmer, jeg ikke kan prøve først - eller som jeg har fået anbefalet.

Det, jeg søger, er en app, der 'flyder' ovenpå skrivebordet. Jeg skal kunne beskrive, hvilke arbejdsopgaver, jeg vil arbejde på i løbet af dagen, og så manuelt igangsætte en timer, når jeg faktisk begynder. Så vil jeg gerne have 'besked', når jeg har arbejdet den planlagte tid.

Web-baserede løsninger er jeg ikke interesseret i. Ej heller trackere, der kun ser på hvilke filer, jeg har haft gang i, og hvor meget, jeg har surfet. Dette kan i mit tilfælde nemlig sagtens være en del af mit planlagte arbejde.

'Duration' synes at kunne det, jeg søger ... men der er ingen trial-mulighed, og 65 kr er trods alt også penge ...

Nogen bud? 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger bare notepad eller www.trello.com :-)  No need rocketscience.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
No need rocketscience.

Jo - for mig er det netop nødvendigt med 'rocketscience' :-) Ellers havde jeg bare brugt min huskeliste.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har undersøgt lidt videre - måske andre kan bruge mit 'fund':

En nærmere undersøgelse af Polodoro-teknikken (dét er ikke rocket-science!) bragte mig til Vitamin-R, som oven i købet kan downloades og prøves i 14 dage. 

Det er meget lovende ud, og synkroniserer mellem flere computere. Lige hvad jeg har brug for :-D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)