Jeg har sådan en fin .zip pakke liggende med en masse gode smilieys, som jeg tror andre end mig kan få glæde af - var det noget? Så kan jeg lige sende den til jer...
I mine øjne er der allerede 55 for mange smileys. Ej nu lyder jeg lidt humor forladt, men har aldrig forstået ideen i sådan et syndigt smiley rod ..
Enig der er nok smileys i mine øjne - Vi er her jo for at udveksle viden og snakke sammen, ikke ødelægge siden med et hav af smileys, det ender lidt i MSN stil, hvor næsten hver andet bogstav er en smiley hos nogle kvindfolk.
.......hvor næsten hver andet bogstav er en smiley hos nogle kvindfolk.
Ha ha, den var sq go' Martin - jeg har set én smiley, jeg synes er go' og der er en cookie smiley. Den bruger man fx, når man kommenterer et indlæg, som man synes var godt = kvitterer med en cookie smiley (en småkagespisende smiley)....
I mine øjne er der allerede 55 for mange smileys. Ej nu lyder jeg lidt humor forladt, men har aldrig forstået ideen i sådan et syndigt smiley rod ..
Enig der er nok smileys i mine øjne - Vi er her jo for at udveksle viden og snakke sammen, ikke ødelægge siden med et hav af smileys, det ender lidt i MSN stil, hvor næsten hver andet bogstav er en smiley hos nogle kvindfolk.
Jamen hey drenge - i kan lade være med at bruge dem - der er ingen tvang! Eller skal jeg lave et kursus i hvordan man ikke bruger smilies? Kan være i er bange for at blive fristet?
Jeg vil gerne kunne give en thumbs up til en god post eller bruge en virkelig sjov smiley - hvad er det der gør at i føler det er svært at blive taget seriøst når i bruger smilies?
Bare rolig Mette, jeg bliver ikke fristet, men det gør så mange andre og det gør at vi får nogle indlæg der er fyldt med hoppende og blinkende smileys der gør indlæg umulige at læse med mindre man virkelig koncentere sig.
Det kan godt være du synes det er smart lige at bruge en thumbs up og en sjov smiley i ny og næ, og kunne alle holde sig dette ville jeg ikke have noget problem med at der var 50.000 smileys at vælge mellem (udover det bare ville gøre loadtiden endnu længere ) Men problemet er at folk ikke kan holde sig til at bruge en smiley i ny og næ. Der er mange fora rundt på nettet som er overfyldt med smileys, og det gør at jeg smutter igen, jeg gider ikke sidde og læse noget hvor der hver 5 sekund er en smiley der stikker et skilt i hovedet på mig eller rækker tunge og lign. - og jeg er ret sikker på jeg ikke er den eneste der har det sådan.
Det lyder lidt som om dine dårlige erfaringer fra andre forums nu kommer til at gå ud over Amino'erne - det er jo ikke sikkert at vi her på dette forum er ligeså smilie-spammende som andre er - du ved det ikke før du giver det en chance.
Hvis du på forhånd dømmer os til at være smilie-spammere kommer du ikke til at finde ud af om du rent faktisk kan have tillid til os på den front...
Prøv det - hvis det går galt med en enkelt bruger kan du sende mig en pb så skal jeg gøre vedkommende opmærksom på, at du ikke kan lide overforbrug. Hvis det går galt for rigtig mange, kan smilierne pilles af igen...
At udelukke noget på grund af tidligere dårligere erfaringer er vel i bund og grund ikke særlig iværksætter-agtigt? Lad os begrave plejer og give det en chance!
Mette - Vi kan blive ved med at diskutere dette :) Og det kan godt være det ikke er særlig iværksætter-agtigt at mene en ide ikke holder baseret ud fra tidligere erfaringer, men jeg har bare rigtig svært ved at es hvordan en helveds masse smileys skal gavne amino på den ene eller den anden måde?
Selvom aminoerne skulle være dygtige til ikke at overfylde deres indlæg, ville det så virkelig gøre amino bedre at man kunne vælge mellem 500 smileys frem for 50?
Du vil gerne kunne give en thumbs up skriver du - Den er her
Du vil gerne kunne smide en rigtig sjov og glad smiley for at vise du er glad - den er her
Du vil gerne vise det er weekend - det kan du gøre med denne eller
Hvad er det du savner? Jeg forstår det ærlig talt ikke. Jeg kan kun se ulemper som, forlænget loadtid, smileyspammere, smileys der irriterer når man forsøger at læse et længere indlæg, men hvor er fordelene?