Umiddelbart er det jo en coach, du efterspørger. Du kan også lede efter en sparringspartner, som tør bidrage med mulige løsninger. Hvis det handler om at få din viden sat på papir - eller skærm - i form af velstruktureret tekst, kan en journalist eller den dygtig og erfarne tekstforfatter måske hjælpe. Venlig hilsen Hans Stokholm Kjer
|
Jeg er glad for jeres input :)
Den med at skrive ned, den bruger jeg flittigt. Når jeg er i mine kreative perioder så er den en rigtigt god løsning. Jeg vil tage kontakt til væksthuset, og se hvad de kan bidrage med.
.. jeg syntes jeg kommer lidt nærmere, især via jeres input.
Måske er problemet, at jeg ønsker at lave en produkt som skal give a*ngsreduktion - og det produkt skal "ligesom gælde alle som har a*ngst" - og i det mangler jeg nogle vigtige data. De data får jeg når klienten sidder overfor mig, sådan at deres data + min personlige erfaring + min faglighed = a*ngstbehandling med resultat. Den viden prøver jeg at få ned i nogle salgstbare online produkter (kurser mv.). Det er svært når jeg mangler klients data. Så jeg prøver at forestille mig de 1000 gode råd, og hvilke skal jeg tage, hvilke kan bruges (og så starter turbinen... og det ender med jeg selv bliver forvirret)
SÅ, produktet vil være noget andet end den a*ngstbehandling jeg giver til en klient (har jeg dog hele tiden vist..) - det kan være et LED i angstbehandling det produkt jeg tilbyder.
Problemet er måske noget så simpel som overskriften på de produkter jeg ønsker at lave, og at jeg ikke kan lave det "så godt" som jeg kunne tænke mig - fordi jeg mangler klient data i den samlede vurdering/behov.
Ved ik om det giver mening for jer, men det gør det for mig :)
Som en af jer skrev.. en sparringspartner. Måske vil det være en god ide. At få vendt og talt om alle mine ideer og tanker, og deraf kommer løsningerne måske helt af sig selv (ligesom den dialog med jer, er brugbart for mig).
Væksthuset ringer jeg til. Jeg lede efter en sparringspartner/coach og prøve det af. Prøve nogle timer/sessioner og se om det er vejen.
Nogle bud på en sparringspartner/coach - desværre skal de være i den billige ende.
Tak :)
/Kimse
Her i øvrigt en lille video jeg har lavet (har lavet over 100 af denne type)