Hej Amino'er Hvad er jeres kendskab til til hjemmesider som, Byggestart.dk og anmeld-haandvaerker.dk? Jeg er selvstændig el-installatør og vil derfor bruges ovennævnte hjemmesider til at hente opgaver og i sidste ende vækste mere. Jeg er derfor interesseret i, at høre jeres oplevelser både som køber og samarbejdspartner med byggestart.dk og anmeld-haandvaerker.dk venlig hilsen MD el-teknik & design ApS |
Hej Michael
Har prøvet af være ind over nogen af de byggeportaler eller hva vi skal kalde dem,, er ik begejstret over nogen af dem,, syntes af det virker for useriøst,, mangelfulde oplysninger omkring de opgaver, og har da også oplevet af når opgaven var solgt til håndværkerne,, blev den anulleret, og beløbet var trukket fra kontoen,, mit bedste råd,, sats ikke på de nemme løsninger, for det vil jeg kalde dem,, lav selv dit opfølgende arbejde på af markedsføre dig selv, og sørg for en synlig hjemmeside,, heller evt bruge lidt mønt på af du er "let" af finde på nettet,, og ellers stille og rolig få lavet dig et netværk,,