Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mac til programmering?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækkert design - det er der sku ingen der slår !..

Men inden man vælger - skal man også kigge på hvad der er behov for.. Jeg kiggede også på Mac for ikke så lang tid siden, men skal jeg ud og have fornyet alle mine licenser osv. så bliver det sku godt nok en større affære..

Er der virkelig behov for et skift - skal man selvfølgelig tage det !.. Men mener man ikke rigtig det er helt nødvendigt, vil jeg mene man skal holde sig til det man har i forvejen, hvis man altså har en PC.. Man får et ordentligt røvfuld af en PC til samme pris som en Mac jo !:.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 11:28

Nu arbejder jeg selv kun på Mac og mener faktisk at flere programmer kan klare programmering, så vidt jeg ved kan Dreamweaver hvertfald lave php docs, men jeg ved selvfølgelig ikk om det er et "børneprogram" for en hardcore programmør... 

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:57

Hej Simon,

Skal du programmere i PHP vil jeg kraftigt anbefale dig at se nærmere på Quanta. Det er den bedste PHP editor jeg kender, og i mine Unix-dage kunne jeg aldrig finde på at bruge andet. Det er Open Source og gratis at anvende. Jeg mener at have læst at den kan fås til Mac OS X da det jo i bund og grund vel også er Unix der gemmer sig under den lækre overflade.

Til jer der anbefaler notepad og lign.: Kom lige ind i dette årtusinde Stick out tongue Jeg ved godt at koden ikke nødvendigvis bliver bedre af at benytte et fancy program, men det kan altså gøre arbejdet mere struktureret og effektivt når man anvender en god editor.

mvh Carsten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:34

hehe, jeg har altså mine programmer jeg bruger?.
Man kan da ikke andet end give mig ret i at man bruger Zend Studio, som er udviklet af PHP'teamet.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)