Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsorater til eksamens projekt (Hospitals klovne)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Aminoer! 

Vi er en klasse fra Haderslev handelsskole som har innovation på skole skemaet og derfor skal vi have lavet et eksamens projekt. Vi har derfor valgt at lave et velgørenheds løb rundt i Haderslev, med det formål at støtte hospitals klovnene.

Under løbet vil der blive afholdt en masse aktivitetter for at sætte fokus på de danske hospitals klovne.

Det er så meningen at pengene til foreningen skal komme fra virksomheder, og derfor skal jeg på vegne af vores klasse høre ad og der er nogle flinke aminoer der kunne tænke sig at støtte et godt formål?

Alle sponsorer kommer på plakaten og bliver nævnt i vores facebook event (hvis dette ønskes).

Hvis i ønsker mere information er i velkommen til at stille spørgsmål her i tråden, eller sende en privatbesked her på siden evt med jeres mail så kan jeg sende yderligere info per mail + et underskrevet dokument fra Haderslev Handelsskole der bekræfter at dette er et rigtigt projekt.

Hvis det ønskes kan vi også lave en liste over amino virksomheder i denne tråd, som støtter de danske hospitalsklovne!

Hvis det ønskes kan der læses mere om klovnene her:

http://danskehospitalsklovne.dk/

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:44

Er det kun pengebeløb du søger - eller også vare donationer ?

Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 12:46

Det er kun penge beløb da alt går til fonden for Hospitals klovne! :) - Men alle beløb tæller, og i får et bevis fra vores skole, underskrevet af lære og stempel fra skole som bevis for at i har sponsoreret.

Mvh
Kasper Skovby 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok :)

Jeg tror ( til en anden go gang måske ) at det ville være lettere at få bidrag iform af varer fra webshops ( som primært er herinde), og så auktionere dem bort for penge...

Blot en tanke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)