|
Tjek lige denne "must-have" i bedste "Mads Christensen"-stil, blærerøvsanordning til fladskærmen hjemme i soveværelset:
MVH |
Sådan en kunne jeg også godt tænke mig, men jeg har vist for meget ragelse under sengen ![]()
Debat
|
Tjek lige denne "must-have" i bedste "Mads Christensen"-stil, blærerøvsanordning til fladskærmen hjemme i soveværelset:
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Sådan en kunne jeg også godt tænke mig, men jeg har vist for meget ragelse under sengen |
|
Der er bare et problem, hvis du vælger plasma tv. så må den ikke ligge ned?. eller hvad hvis ungerne hopper i sengen ?. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
|
Så må man vel nøjes med et lcd-tv - og nu tvivler jeg på man normalt kan hoppe så meget i sengen, at den rører gulvet... Kein problem - køb du dig bare denne anordning ;-) |
// Jesper Skov
|
ARGH, hvor er det et grimt soveværelse - DÅRLIG SMAAAAAG!!!!
Det havde jeg svært ved at abstrahere fra, men ja, det er sgu da totalt blæret. Jeg må nu indrømme at jeg foretrækker projektor så filmene dækker hele væggen og lyden er i surround - det giver en langt federe effekt =D |
|
God måde at bruge nogle kroner på! Men som Mette skriver, så er en projektor helt klart at foretrække :) |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
|
Mette og Rommy... har I selv projektor? Jo ikke ligefrem top billedekvalitet - og en projektor er jo ikke just en man lige jager til at tænde for -- og slukke igen - og slet ikke tænde igen lige efter. I min verden er projektor no go ;-) Det samme er plasma iøvrigt---- næh, giv mig en LCD ;-) Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Jeg er nu også lidt skeptisk overfor projektorer, godt nok kan man få et stort billede, men jeg hader blæserstøj.. Jeg glæder mig i stedet til man kan "male" en OLED-skærm på sin væg =) |
|
Jeg har ikke selv, men en af mine venner har en rigtig god en med hele svineriet, og det er nærmest som en biograf.. Jeg vil godt indrømme at hvis man går tæt på, er kvaliteten stadig ikke god, men sådan er det også med normale tv. Jeg har selv tv, og det er kun på grund af at jeg ikke har plads til at have det stående :) |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann