Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har aldrig set noget ligne indenfor trappevask eller er det bare mig??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej idag skulle jeg hjem til en ven og så rengøring af hans trapper for det første fejet de ikke trappen først. det andet brugte dit et håndklæde til at vaske trapperne med?? det vil sige de kørte med håndklædet tog alt møjet med ned af trapperne og brugte de samme håndklæder som lige blevet vasket i noget vand og så var det videre til næste trappe?? er det kun mig der synes det mærkeligt??

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er flere forskellige måder at vaske trapper på. Men det er også flere forskellige standarder af kvalitet. Så nogle virksomheder beholder deres kunder og vokser sig større, mens andre konstant jagter nye kunder for at overleve.

Så det er godt og skidt som i alle andre brancher.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:17

ja det rigtig nok. men har du set nogen gøre det før?? jeg ville da aldrig bruge nogen som gør det på den måde..

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ols90er:
jeg ville da aldrig bruge nogen som gør det på den måde..

Var de rene bagefter ?. Så er det jo ligemeget hvad de bruger til at vaske dem med.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 23:24

Jeg har ikke set noget bruge håndklæder, men flere bruger større gulvklude. Det fungerer ret effektivt, da man kommer godt ind i hjørnet, hvis det tages med hånden.

Mange undlader at feje først. Det er som regel useriøse virksomheder.

Vi gør det på en anden måde. Opgangene støvsuges og gulvet vaskes med fladmoppe, og for hver opgang bruger vi en ny, ren gulvklud, så vi kun arbejder med rent vand og rene materialer.

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)