Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ScanNet - WebPublisher - design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har en kunde som meget gerne vil blive i sin scannet løsning, men jeg kan ikke udmeldbart gennemskue hvor stor dynamik der er i selve template delen?

Det er meget vigtigt for mig at kunne styre selve templatet 200% da jeg går meget op i standarter osv.  

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:33

Hej

Vi launcher mellem 4 og 8 websites månedligt i WebPublisher, som vi også bidrager aktivt til udviklingen af. Men det sætter mig ikke helt i stand til at forstå dit spørgsmål. Hvad mener du med at kunen "styre templatet 200%"? Du kan bygge den op, som du vil - hvis du ved, hvad du "roder" med.

Se f.eks. disse, der alle er bygget af os: www.180academy.com, www.majorgaarden.dk, www.lenebjerre.dk, www.analysegruppen.dk, www.insightplus.eu

Som du kan se, kan en WebPublisher antage de former, du gerne vil.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:26

Hej Thomas, tak for dit svar.

Med "styre template 200%" mener jeg bestemme hvilken HTML kode systemet sender ud, jeg arbejder til hverdag med to CMSer, bl.a. Joomla og her har jeg mulighed for helt selv at "bestemme" hvordan siden er opbygget. Kan ikke udmeldbart gennemskue hvordan jeg gør dette i scannet's cms.   

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:43

Hej

Nej - du kan ikke styre alt 100% med WebPublisher. Men tæt på :-)

Hvis du er hardcore i Joomla etc., vil du sikkert savne nogle muligheder med WebPublisher. Men systemet håndterer trods alt f.eks. Kolding Kommune på www.kolding.dk, så helt uden evner er det ikke... 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:45

Thomas Rosenstand:

Hej

Nej - du kan ikke styre alt 100% med WebPublisher. Men tæt på :-)

Hvis du er hardcore i Joomla etc., vil du sikkert savne nogle muligheder med WebPublisher. Men systemet håndterer trods alt f.eks. Kolding Kommune på www.kolding.dk, så helt uden evner er det ikke... 

Hej Igen

Jeg siger ikke at det er helt uden evner hehe. Men som webdesigner kan jeg godt lide at have 100% kontrol og være fri for at skulle tænke på hvordan CMS'et er bygget op under udviklingen.

Men nu må vi se hvad kunden siger:D 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)