Hej allesammen. Jeg er 16 år gammel, og skal til at starte mit eget gamehosting "firma". Men jeg sad og tænkte på om jeg skal bruge et CVR-nummer, og om jeg skal afregne moms? Jeg skal vel bruge et CVR-nummer hvis man skal ha' mulighed for at betale med Visa Og Mastercard? Man kunne jo også bare lade betalingerne gå igennem Paypal? I må lige rette mig hvis jeg tager fejl men jeg mener jeg har læst at man må tjene 31.500kr, før man skal betale skat hvis man er under 18 år? |
CVR-nummer og moms?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Øverst i søgefeltet kan du finde svar på dine spørgsmål, de samme spørgsmål er stillet et sted i mellem 10-100.000 gange på Amino efterhånden, så hvis du bare søger, så får du svar ;) |
Hej. Jeg er selv 15 år. Nogle ting har du ret i. Du har et frikort på ca. 31.000 (kan ikke huske lige præcis). Dette frikort giver dig lov til at modtage LØN i hele 2013 uden at betale skat, andet end AM-bidrag. Hvis du ikke opretter CVR nummer, må du kun omsætte for 50.000 om året. Du har dog så ikke fordele med at du kan trække dine virksomhedskøb fra. Mange hilsner Mads |
Du skal stadig føre regnskab og du skal stadig indberette til Skat. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)