Hej Ideen: Rokkjer design har netop udviklet denne unikke vinskænkprop (se den her) www.rokkjer.dk
Ideen er at vinen bliver iltet, den er unik og tidløs, livstilsagtig, samt elegant og opsigtsvækkende.
Den kan endda starte en samtale om hvordan luften og vinen bytter plads, viser mine brugertests på vennerne.
Mit spørgsmål er: Er min brand/navn stærkt nok ? Hvordan starter jeg projektet op low-budget, da jeg er studerende ? Hvilke barrierer vil jeg møde i detailbranchen ?
Ide 2: DM i fodboldviden er quizspillet, som alle fodboldinteresserede skal have. 2400 Spørgsmål om alt og alle, nyt og gammelt, tilnavne, alle ligaer i europa, EM , VM, CL, Fifa, Uefa, rekorder, stadionnavne, trickspørgsmål, og den slags nørderier.
Køb af spillet giver wildcard til konkurrencen DM i fodboldviden, hvor vinderen bliver Danmarks første officielle Danmarksmester i fodboldviden,
Ligeledes kan man kvalificeres sig via hjemmesiden, dmifodboldviden.dk (ikke lavet)
Udkast til siden kan findes på http://www.rokkjer.dk/dmifodboldvidenskab%20copy.jpg
Mine spørgsmål:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
Hej
Dit projekt med vinproppen lyder spændende, og jeg vil da gerne hjælpe dig igang, hvis jeg kan.. Jeg har et par bekendte, som arbejder med vinimport, og samtidig har erfaring med arbejde i og indkøb til detailhandlen!
Sig til, hvis jeg skal prøve at sende projektet videre, og om du overhovedet er interesseret i et evt. partnerskab!?
Martin