Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til design af temasider til webshop...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det gælder om at kende sine svage sider og jeg har en når det gælder kreativt design af hjemmeside/webshop.

Jeg er sportsfotograf og har en hjemmeside/webshop hvor jeg sælger mine billeder. Denne site er den samme hvad enten billederne er med fodboldlandsholdet, FC København, kunstskøjteløb, motorsport eller noget helt andet.

Men da jeg meget geren vil målrette min webshop direkte mod kunden således at en fodboldfan af landsholdet ser et site kun for landsholdet og i rød/hvide farve look og ikke forstyrres med for ham ligegyldige billeder fra et ridestævne.

Jeg har selv kodet alt i min hjemmeside/webshop således at alle sider og funktioner som f.eks. indkøbskurv, kundeservice osv. er isolerede funktioner som kan sættes ind i hvilket som helst design eller temaside.

Men selv om jeg er stærk til at kode alle mine sider så har jeg så svært ved det kreative og lave selve designet og hvad 4-5 farver der skal bruges i designet og hvordan det hele opstilles helt optimalt så mine billeder fremstår bedst muligt.

Derfor ville jeg høre om der var nogle der ville hjælpe mig med at lave nogle design til mine sider. Dvs. bare en Photoshop fil eller lignende hvor sitet er vist i de farver, baggrunde grafik m.m. som sitet indeholder. Så kan jeg selv kode selve designet så det bliver som Photoshop filen.

Er der nogen der kan hjælpe med sådan en opgave og hvad vil det eventuelt koste at designe sådan en foto webshop når kun det er grafik og farver.

Det er et bijob/interesse jeg har så jeg har ikke de store beløb at smide efter lidt professionel hjælp men ved også det ikke er min stærke side og derfor skal bruge meget tid på det.

Mit nuværende site er her: www.arnason.dk

/Magnus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)