Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plus Betaling !

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Ret skal være ret... Der skiltes faktisk ikke med moms nogen steder på restsalgnu.dk - Så hvis ellers bare CVR-nummeret blev fjernet, jeg så ville det bare være en avanceret 'jeg har ting til salg' side... Og det er der vel ikke noget galt i?!

Det er egentlig sjovt at du har fået den idè at du har noget at skulle have sagt over mine ting ?. Mon ikke det var bedre at du kiggede lidt på alt det indhold på din Facebook side som du ikke har retighederne til at vise ?. Man skal ikke skyde med sten når man selv bor i et glashus.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal i virkeligheden slet ikke skyde med sten uden meget speciel og god grund :) glashus eller ej
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 01:58

Michael:
Mon ikke det var bedre at du kiggede lidt på alt det indhold på din Facebook side som du ikke har retighederne til at vise ?

Man må ikke kopiere andres ting. Men man må gerne linke til offentliggjorte artikler. - Men det ved du jo alt om, når du rådgiver andre i 'opstartsfasen' - Så hvad er det, præcist, der ikke må være på min facebook-side.

Michael:
Man skal ikke skyde med sten når man selv bor i et glashus.

Nej... Men nu er jeg også så heldig, at jeg ikke bor i glashus.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 10:07

Nu har denne tråd nærmest kun være negativ og på ingen måde i Amino’s ånd. Skal vi ikke runde den af med en symbolsk handling som tegn på hvad Amino er og står for? Nemlig at give. I stedet for du får de 99 kr. forslår jeg at, du finder en humanitær organisation som så modtager de 99 kr. Det ville være en smukt og elegant måde at lukke tråden på (Du får naturligvis en kvittering). Valget er selvfølgeligt udelukkende dit. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jacob Cortsen:

Det ville være en smukt og elegant måde at lukke tråden på

Det er sgu storsindet af dig Jacob, men jeg tror næppe der er noget der kan "redde" den form for smålighed der er kommet til borde i denne debat. Ikke engang et afsnit af Paradise hotel for mig til at krumme så meget tæer, og efterlader mig med følelsen af skam.

På den anden side er der ligheder, jeg sidder også her med en pose popcorn, og glæder mig til næste afsnit :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:17

Hej Jacob.

Behold du bare dine håndører. Det var såmænd kun et eksperiment fra min side. Jeg ville se hvor langt du ville gå. Og så fandt vi jo også din grænse. Så noget godt kom der da ud af det. Og det ser heldigvis ud til at Amino kører fint idag.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 11:02

Michael:
Men der hvor jeg kommer fra er vi vand til at få rabat når tingene ikke virker optimalt.

whiskey bæltet ? Stick out tongue

kan man ikke undvære amino i det perioder hvor det kan være svært at komme på kan jeg anbefale at man prøver mobil siden den lader til ikke at være ramt 

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 11:40

Hej Michael

Med et velkørende Amino, og dette lærerige(?) eksperiment, glæder jeg mig over din holdning i dette tilfælde. Lad os så få udnyttet et velkørende Amino mere konstruktivt.   

Rigtig god weekend

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)