Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plus Betaling !

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
ja eller måske lade være med at reklamere med dette 31569036 ? Der ifølge www.cvr. dk er ophørt.

Nu står det jo så heller ikke i min signatur. Så jeg vil da meget gerne have at vide hvordan du mener at kunne tillade dig at hive det frem her ?. Men du skulle vel lige have hævn for den ene stjerne ?. Og det var så hvad du kunne finde på ?. Ja du får ikke fem stjerner for at være kreativ herfra.

Nej vel...... - Det står nederst på alle siderne i det ene af de links du har i din signatur.
Vi må vel gå ud fra, at det er en fejl, at det ikke er rettet, så det var da bare en venlig påmindelse.
At du måske har en grund til at angive et ophørt CVR-nummer nederst på dine shops, gør vel ikke påmindelsen ringere?!
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:59

Og det bliver bedre.

Restsalgnu er ikke et kendt firmanavn. 

Telefonnummeret er et taletidskort.

CVR-nummeret der står nederst på siden, tilhørte samme person der nu ejer domænet restsalgnu.dk

Det kunne være sjovt at prøvet at købe noget, og se hvem der egentlig er sælger.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:03

ÅHHH ja ? så kreativ var jeg nu ikke.

Var kun i opstartsfasen.

"Spændende" hvilke konto nr. sponsor Jacob skal bruge ? For at tilbage betale det nødlidende plus medlemskab ? 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:05

Hej Carsten.

Inden du går totalt i selvsving, så er det da nemere at spørge mig direkte.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:09

"Spændende" hvilke konto nr. sponsor Jacob skal bruge ? For at tilbage betale det nødlidende plus medlemskab ? 

Når vi nu skal til at være personlige. Hvad skete der så med CVR Nr 31137667 ?. Men det ønsker du måske ikke frem i lyset ?.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Men det ønsker du måske ikke frem i lyset ?.

Nej, og det skilter jeg hellere ikke med på en eller anden tilfældigt webshop eller hvad det kaldes i "Opstartsfasen".

Du har måske hellere ikke hørt om virksomheder der ophører af helt naturlige årsager ?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 01:17

Michael:

Når vi nu skal til at være personlige. Hvad skete der så med CVR Nr 31137667 ?. Men det ønsker du måske ikke frem i lyset ?.

Det er da nemt at finde masser af opløste CVR-numre. - Spørgsmålet er, om man reklamere med dem.

Du villeder kunderne til at tro, at der er et firma bag din shop, så den ser mere legitim ud. - Men det er der ikke. Domænet er personligt ejet og CVR-nummeret er ophørt, og der er ikke lavet et andet.

Det er i hvert fald sådan jeg ser det... Der frem til at du viser noget andet. (Det KAN jo være, at du bare låner dit domæne ud til en anden virksomhed. - hvilken er det så?)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 01:23

Ret skal være ret... Der skiltes faktisk ikke med moms nogen steder på restsalgnu.dk - Så hvis ellers bare CVR-nummeret blev fjernet, jeg så ville det bare være en avanceret 'jeg har ting til salg' side... Og det er der vel ikke noget galt i?!

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:32

Nej, og det skilter jeg hellere ikke med på en eller anden tilfældigt webshop eller hvad det kaldes i "Opstartsfasen".

Du har måske hellere ikke hørt om virksomheder der ophører af helt naturlige årsager ?

Nu har jeg vist dig hvor nemt det var at finde noget på dig. Så mon ikke du skulle stoppe mens legen er god ?.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:37

Jeg tror ikke det bliver smukt at hænge tvangslukkede ud eller konkurser eller andet. Vist skal det være korrekte oplysninger og som Carsten skriver, er det jo helt lovligt at sælge som CPR bare bort med CVR nr så. Det kan man meddele diskret eller PB og ikke nødvendigvis i en tråd der bare ender med min far kan banke din far.
Nå jo amino er langsomt og Martin ved det og slås med det. Den gamle iphone app kører, selv når browser versionen er nede, men lad os håbe for alle, at fejlen snart findes. Jeg er ikke i tvivl om, at det koster nattearbejde det som sker, og en del nedbrud skyldes sikker netop arbejde med serverne her længe efter midnat
God nat herfra nu i alle fald, sov trygt alle
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)