Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil købe en webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  GadgetDeLux.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 
Som overskriften antyder vil jeg gerne investere/overtage en webshop.
Jeg vil gerne springe over alt det hårde arbejde, som skal til for at etablere en webshop. 

Kort om mig:
Jeg er en ung fyr på 17år, som til dagligt studere på gymnasium (med økonomi som fokuspunkt).
Derudover har jeg et fritidsjob som giver en månedsløn over det normale.
Jeg er en MEGET ivrig iværksætter, og har tidligere været så småt igang med at starte en webshop.
Jeg vil derfor gerne efterspørge en webshop (til maks 35.000kr inkl. varelager eller dripshipping kontakter)
På den måde slipper jeg for opstartsarbejdet, og kan fokusere på markedsføring og salg.

Ved godt at de fleste, vil sige at jeg skal finde noget som interesserer mig.
Så vidt jeg ved kan man sagtens få stor succes, uden at have den store baggrundsviden for sin produktgruppe.
Nu vil jeg lige se om der er nogle interessante webshops til salg, så kom med jeres bud!

Venlig hilsen
Daniel Sloth 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:01

Find Virksomheder til salg på Amino Virksomhedsbørs:

• Opret en gratis købsannonce
  • Få tilsendt forslag til interessante virksomheder
  • 100 % anonymt
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Daniel.

Prøv at tage et kig på virksomhedsbørsen. Måske finder du noget du kan bruge der.

Link

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror nu ikke det er det hårde arbejde du kommer til at springe over på den  måde, den daglige drift er der hvor det hårde arbejde laves. At komme i gang med en shop og finde leverandører er ikke så kompliceret endda. Der findes et hav af drop ship muligheder.

Du skal også tænke på, at hvis du finder en shop med kundegrundlag og omsætning, så får du ikke mere end du betaler for (det er du naturligvis klar over), derfor vil du nok for 35.000 få en forholdsvis lille igangværende shop.

En veldrevet webshop med en god kundeportefølje er svær at finde med mindre du har et rigtig godt kapitalgrundlag. Mange gange vurderes prisen på 1 års overskud. I dit tilfælde kan du så få fat i en shop, der har et reelt overskud på noget der ligner 3.000,- pr. md.

Jeg synes også du skal se på hvad der har din interesse, for at drive en webshop med produkter man dybest set ikke har interesse for kan være svært. Du skal skrive tekster om produkter du ikke har interesse/viden om, du skal tage dig af kunderådgivning på samme områder.

Tilmeldt 25. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  GadgetDeLux.dk Skrevet kl. 21:44

Tak for de svar der har været indtil videre.
Jeg skriver herinde, da man på virksomhedsbørsen, skal have et betalende abonnement herinde på amino.dk(hvilket jeg ikke har/vil have).
For at være endnu mere konkret, regner jeg på ingen måde med at skulle købe succesvirksomheden til under 35k.
Forestiller mig mere end ny webshop, med et smalt sortiment, og derfor heller ikke det helt store varelager.
Ser frem til at høre flere sælgere fremlægger deres webshop!

Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:05

Alarmcode.dk er til salg . Jeg har et varerlager på ca 7000 kr tilbage . Du får alle kontakter og hjemmeside i alt 15.000 kr .

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:16

kig også på sitetrader.dk og websitetrader.dk - nogle gange er der noget

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København N
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 44
Fra  CT Invest Skrevet kl. 23:20

Hej Daniel. 

Tag et kig på min hjemmeside, som sælger gadgets: http://www.gadgetlocos.com 

Der følger en meget attraktiv dropshipping aftale med, som jeg kan forklare dig mere om.

Skriv en privat besked til mig, hvis du finder hjemmesiden interessant. Jeg er meget flexibel med pris, da jeg selv skal igang med at studere fuld tid, så jeg ikke har tid til andet end at læse:)

Men som sagt, smid en privat besked hvis det har interesse. 

Christopher Tranæs 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:07

Jeg har et koneprojekt med webshop + ca. 7000 enheder på lager (accessories).

Du kan få det hele for 35.000 hvis du kan hente det i den kommende uge.

Send en mail til ronni@redweb.dk hvis du vil høre mere.

Du får ikke mere for pengene derude - det er jeg sikker på - det er en super mulighed for en webshop owner to be hvor du får hele start pakken - så skal du bare selv til at sælge :)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 22:22

Hej Daniel,

Jeg har noget, som med stor sikkerhed passer godt ind i det du skriver :)

Du må meget gerne sende en mail på casper[snabela]harlev.dk , da det ser ud til, at du har blokeret for private beskeder her på amino

Vh

Casper Harlev 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)