Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg indenfor ingeniørarbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står for salgsfronten i et indisk outsourcing selskab kaldet Erudite Soft (www.eruditesoft.com), som er placeret i Indien. Selskabet har de første 2 år fokuseret på outsourcing af programmering og har i dag 26 ansatte på kontoret i Hyderabad.   

Her på det seneste har vi fået ansat en ingeniør i Indien for en amerikansk kunde, og det har forløbet fuldt ud tilfredsstillende for kunden. Kunden var kunde hos os i forvejen i forbindelse med programmeringsarbejde, hvor de har tilknyttet en projektgruppe.

Siden det har været en succes, vil jeg høre, om der er nogen, som har en ide til, hvordan man kommer ind på dette marked i Danmark? Jeg har selv en baggrund som programmør, så jeg er hel blank, når det kommer til beregninger, AutoCAD og Solidworks.

Er der salgsfirmaer i Danmark indenfor dette område? Nogen her på Amino som kunne være interesseret i at assistere?

Jeg hører også meget gerne fra brugere, som kender noget til ingeniørbranchen her i Danmark.

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:53

Husk at ingeniører både bygger huse, laver mobiltelefoner og blander medicin. Jeg formoder så du taler om IT-ingeniører, men det er bare et gæt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 19:45

Good point. 

Det vi har lavet indtil videre er kontor tilbehør til computere (opslag til skærme, kabinetter osv.) samt vaskehaller i AutoCAD samt Solidworks. 

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 23:54

so im still guessing... desværre. Jeg spørger løs, for hvis ikke jeg helt fanger budskabet - så er der sandsynligvis flere der ikke gør.. og så får du ikke lige så meget feedback

En industriel designer tegner/modellere/forestiller sig en nye fed måde at lave en brugsgenstand... Nu skal han have lavet det man vel kalder et "blueprint"... så kan han gå til dig?

En maskinfabrik skal have et nyt transportbånd. Transportbåndproducenten kan ikke lave et til maskinfabrikken før der foreligger en tegning... Så kan maskinfabriken gå til dig?

please enlighten me

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 17:25

Det er nogle relevante spørgsmål, som også er med til at definere vores ydelse.

Det egner sig bedst til opgaver, hvor man f.eks. har en tegning på papir, som skal opbygges i AutoCAD, testes med forskellige beregninger samt visualiseres. Man kan dermed sende nogle frihåndstegninger til vores ingeniører og få komplet arbejde tilbage med beregninger, 3D model m.m.

Da det foregår gennem outsourcing uden lokal kontakt, kræver det at man har de overordnet opmål på plads samt eventuelt en idé om udarbejdelsen.

På denne måde kan man lave en hurtig tegning i hånden af f.eks. en holder til et monitor og sende den med nogle krav mht. maksimalt vægtbelastning m.m. Herefter klarer ingeniøren beregningerne, selve opbyningen så målene kan opnås samt laver en professionel 3D model. Herefter kan opgaven sendes videre til produktion.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)